Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoi!

Gestart door Loesz :), november 08, 2017, 06:03:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Loesz :)

Hallo allemaal  :),

Al een tijdje heb ik het vermoeden dat ik wel eens aseksueel zou kunnen zijn en vandaar dat ik hier terecht gekomen ben. Ik ben 24 en woon in Zuid-Holland. Ik ben nooit echt geïnteresseerd geweest in sex of masturberen. Wel hou ik erg van knuffelen en mis ik het wel om een relatie te hebben. Ik ben benieuwd naar alle verhalen en topics hier!

:wave: , Loesz

Tempesta

Welkom Loes :wave:. Genoeg verhalen en topics om te lezen hier, veel plezier op je verdere ontdekkingsreis. Neem een :cake: voor onderweg.

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

lizzzzzk

Hoi!
Welkom op het forum  :cheerleader:
:cake:
"Always forgive your enemies, nothing annoys them so much"
- Oscar Wilde

Edewecht

Hoi Loesz, welkom! :cake:

Citaat van: Loesz :) op november 08, 2017, 06:03:37 PM

Ik ben benieuwd naar alle verhalen en topics hier!


Nou, ik zou zeggen: lezen maar! :wave:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Welkom op het forum Loesz,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Veel leesplezier met alle topics  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Loesz :)

Dankjulliewel :), ik kom nogal veel cake/taartjes :cake: tegen op het forum, waar staat dat voor? haha

Edewecht

Citaat van: Loesz :) op november 08, 2017, 11:01:54 PM

Dankjulliewel :), ik kom nogal veel cake/taartjes :cake: tegen op het forum, waar staat dat voor? haha


Dat vindt zijn oorsprong in de kreet: cake is better than sex, een slogan die al dateert uit de begindagen van de engelstalige/amerikaanse asexual community :)
Daaruit is de gewoonte ontstaan om nieuwelingen te verwelkomen met :cake: of met :cake2: of :taart2: of...
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Fricai


Edewecht

(overigens zijn er lieden op dit forum die pizza better than cake vinden)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Of hartige taart!
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Somebody someome


Crash

Hoi Loesz,

Heel herkenbaar, toevallig kom ik ook uit Zuid-holland en heb ook nog nooit gemasturbeerd of dergelijke. Zou ook wel een relatie willen maar mensen willen dan al vaak snel een stap verder.

Hopelijk vind je wat steunende verhalen en je mag ook altijd een PM sturen. :)

Loesz :)


Citaat van: Edewecht op november 09, 2017, 06:55:42 AM
Dat vindt zijn oorsprong in de kreet: cake is better than sex, een slogan die al dateert uit de begindagen van de engelstalige/amerikaanse asexual community :)
Daaruit is de gewoonte ontstaan om nieuwelingen te verwelkomen met :cake: of met :cake2: of :taart2: of...
Ah vandaar!  :cake2: :taart2:


En dankjewel Crash :)

Min

Welkom, Loesz!
Ik bied je een stukje vlaai aan.  :cake: