Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Doktoren / ziekenhuizen en ellende

Gestart door AceWoman, februari 28, 2018, 10:48:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceWoman

Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie mij van wat advies kunnen voorzien.
Wellicht zijn hier wat mensen die ervaring hebben of iemand kennen met trombose.

Al ruim drie weken loop ik met een zeer pijnlijke kuit.
Na een hele dag heeft dit ook gevolgen voor mijn voet.
Deze is dik met veel vocht en zeer pijnlijk.
Ik dacht iets verrekt te hebben met sporten en dus pas laat maar de huisarts gegaan.
Die twijfelde of het wel een trombose been was omdat de kuit niet rood is. Dus hij liet me naar huis gaan om te rusten.

Echter twee dagen later belt die toch op of ik die dag nog bloed wou laten prikken. In de avond werd ik gebeld of ik direct naar het ziekenhuis wilde komen. Schrok me rot omdat ze niets wilde zeggen maar ik moest meteen komen.
Ik kreeg daar direct bloedverdunners en de diagnose trombose omdat mijn d-dimeer waarde zeer verhoogd was (iets dat vaak gebeurt bij trombose).
De dag erna kre ik nog een echo van mijn been echter daarop geen trombose te vinden!!!! Bizar....
Weekend ging voorbij en afgelopen  maandag weer naar huisarts. Hij weet niet wat die met met aanmoet. Hey Haag ineens geen haast meer en hij ging even overleggen. Ondertussen zat ik maar met pijn. Ging niet naar werk, dus het beïnvloed veel.

Daarom besloot de huisarts vandaag dat ik nogmaals bloed moest prikken en een echo aanstaande vrijdag. De pijn is intens en ik kan niet slapen zonder pijnstillers.

Herkennen jullie iets in dit verhaal? Zou het trombose kunne zijn. Maar nier zichtbaar op Echo? Hoe dan ook is het een hele nare situatie met al die onzekerheid   :78:

Fricai

Geen flauw idee, maar sterkte! Hoop dat het uiteindelijk mee valt! :knuffel:

Koffie

Ik heb je topic even verplaatst naar het off-topic forumonderdeel. Het heeft tenslotte niets met asekualiteit te maken.

Vervelende situatie. Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Helaas echter ben ik geen dokter en kan ik er niets van zeggen.

Daarbij zou ik dat ook niet zomaar gaan doen, al was ik er wel een. Met medische problemen moet je niet op een forum zijn, maar terug naar de huisarts of zo. Wij kunnen hier wel heel verkeerde adviezen geven. Daar ben ik absoluut geen voorstander van. Sterkte in elk geval.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Ook ik heb geen medische achtergrond dus kan hier niets zinnigs over zeggen.

Wel wil ik je heel veel sterkte wensen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceWoman

Hi allemaal,

Bedankt voor de reacties.
Uiteraard begrijp ik dat jullie geen doctoren zijn.
Ik dacht wellicht heeft iemand hier ervaring mee.
zit me gewoon allemaal erg hoog en daardoor wist ik me even geen raad. Maar ik begrijp het!

Koffie

Dan zijn andere plekken op het internet waarschijnlijk beter geschikt. Er zijn best forums waar mensen ervaringen vragen met medische dingen. Hoewel ik daar dus niet zo gauw mijn informatie vandaan zou halen, is dat misschien toch een betere optie dan een forum over aseksualiteit.
Kijk dan wel uit met verkeerde adviezen en verhalen van mensen die je nog meer van streek maken dan je al bent. Tenslotte staan de leuke verhalen niet online, maar gaan juist die mensen die iets enerverends te melden hebben, hun verhaal doen.

Omdat ik het echt geen goed idee vind om hier medische ervaringen uit te wisselen ga ik een slotje op dit topic zetten.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie