Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

cake/pizza

Gestart door Edewecht, november 12, 2017, 08:43:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

Het board Onzin verrijkt met bijgaande poll.
Dit omdat ik elders op dit forum merk, dat er buiten mij wel meer mensen zijn die voor pizza i.p.v. cake gaan.

(Dit onderzoek is opgezet in innige samenwerking met prof.dr.ir. A.C.E. Blauenstein, hoogleraar Paradontaxologie te Bazel.)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Tempesta


Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Fricai

Citaat van: Edewecht op november 12, 2017, 08:43:18 PMDit onderzoek is opgezet in innige samenwerking met prof.dr.ir. A.C.E. Blauenstein, hoogleraar Paradontaxologie te Bazel.)

De gehandicapte leer van systematische indeling van onderdelen/weefsels in de mond? :gek:




AceVentura

#4
Nou doe je net alsof je daar nog nooit van gehoord hebt Fricai, het was gisteren nog op TV !

Voor mijn trouwens allebei met als favorieten een Calzone pizza en cake met een overkill aan chocolade  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Calzone... betekent dat niet zoiets als 'onderbroek'?  :schater:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Ik hoop het niet, want er zit vanalles in, dus dan is het geen schone onderbroek  ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

IJskonijn

Ik eet best graag een pizza op z'n tijd, maar ik ben toch echt een zoetekauw, dus :cake: gaat voor!

AltijdDruk

Doe mij maar  :cake: :)
Al had ik laatst een chocolate brownie pizza van een bekend merk, die was wel erg lekker!

Fifi

Pizza.  :cheerleader: :cheerleader:
:cake: is ook lekker, hoor.

Somebody someome

Voor mij graag hartige eten xd voor de cake dan heerlijke quiche taart xd en dan voor de pizza een quattro stagionni

Luigi


AceVentura

Je hebt tegenwoordig ook pizza's met chocola erop, is dat niet de ideale mix tussen pizza en cake ? Ik heb ze zelf nog nooit durven proberen  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Citaat van: AceVentura op maart 29, 2018, 08:39:00 AM
Je hebt tegenwoordig ook pizza's met chocola erop

Hm. Hm. Hm. Misschien dan toch maar seks?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Fricai

Zit er ook kaas op? Het klinkt maf. :P