Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Christelijk Mensen!

Gestart door Zachary1987, november 16, 2017, 06:15:40 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zachary1987

I'm a Christian student studying in Groningen now!
I'm from China. So my Dutch is not so good yet. Sorry for that!
I aim to know more Christian people here, and maybe have a meeting in some time!
Who have interest?

Fricai

Vertaald:

Citaat van: Zachary1987Ik ben een Christelijke student die nu in Groningen studeert.
Ik kom uit China. Mijn Nederlands is nog niet zo goed. Sorry daarvoor!
Mijn doel is om meer Christelijke mensen te kennen hier, en misschien om bijeenkomst te organiseren later!
Wie is er geïnteresseerd?

Jann

Hi Zachery!

If you're still looking to meet people I also study in Groningen! And I'm a christian too so feel free to contact me :)

Fun fact: i'm actually starting to learn chinese right now haha

Kindest regards,
Wynter
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

Edewecht

 :flic:
Lieve mede-forumleden, dit is een Nederlandstalig forum. Probeer hier zoveel mogelijk in het Nederlands te schrijven. Dan kan iedereen het volgen.

Als je toch in het Engels wilt schrijven, dan kun je dat doen op het board Visitor's Page.

Alvast bedankt! :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Jann

Citaat van: Edewecht op april 14, 2018, 07:07:50 AM
:flic:
Lieve mede-forumleden, dit is een Nederlandstalig forum. Probeer hier zoveel mogelijk in het Nederlands te schrijven. Dan kan iedereen het volgen.

Als je toch in het Engels wilt schrijven, dan kun je dat doen op het board Visitor's Page.

Alvast bedankt! :)

Ahh sorry!
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart