Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Interesses hoekje

Gestart door AltijdDruk, november 17, 2017, 04:24:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AltijdDruk

Hoi moderators :)

Naar aanleiding van een ander draadje op dit forum vroeg ik me af of het misschien mogelijk is om hier ergens een interessehoekje te creƫren zodat aseksuelen elkaar (buiten de gedeelde aseksualiteit of twijfel daarover) ook kunnen vinden op grond van interesses. Ik weet natuurlijk niet of daar behoefte aan is, maar ik herken me wel in de boodschap van de OP van dat draadje: als je naar een gewone chatbox of forum gaat, dan gaat het al snel over seks/hoe je eruitziet/nog meer onbelangrijke zaken.

Het is maar een ideetje, misschien valt dit helemaal buiten de doelstellingen van dit forum :)

lizzzzzk

Goed idee!
Kunnen we Hobby's delen en dingen die ons bezig houden naast wat AltijdDruk heeft genoemd :D
"Always forgive your enemies, nothing annoys them so much"
- Oscar Wilde

Koffie

Ik begrijp je behoefte om ongedwongen en zonder erotische bijbedoelingen over diverse interesses te praten. O.a. daarvoor is dit forum ook, om mensen te ontmoeten. En we hebben ook het forumonderdeel buiten-A-ards waar mensen kunnen kwebbelen over niet-Aven-gerelateerde zaken.
Nog een specifiek forumonderdeel speciaal voor interesses vind ik een beetje te veel voor het forum. Je kunt dat in voorgenoemd onderdeel kwijt of een oproepje plaatsen in het contactforum. :)

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AltijdDruk

Dank voor je antwoord, Koffie.
Ik heb nog veel te ontdekken op dit forum dus ik had buiten-A-aards nog niet gezien.
Daar ga ik vanavond eens wat tijd in steken :)