Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

ik ben vies van mijn penis

Gestart door trebla, oktober 30, 2006, 09:00:09 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

trebla

ik kijk er nooit naar als ik masturbeer :o

Zonnekind

Hoi,

Vind je het masturberen zelf ook vies of geniet je daar wel degelijk van?
Ik vind het vrouwelijke geslachtsdeel ook niet bepaald mooi om zien. Ik denk trouwens dat vrij veel mensen dit hebben. Misschien is het bij jou wat extremer maar ik denk niet dat je je echt zorgen moet maken. Iemand die het leuk vindt om naar zijn penis te kijken is misschien eerder homofiel. Of zie ik het nu verkeerd?

groetjes
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Ik kijk ook niet naar mijn 'deel' wanneer ik masturbeer. Ik zou het zelf ook liever niet hebben, zowel het masturberen als het lichaamsdeel, bedoel ik.
Je 'deel' vies vinden is redelijk normaal, denk ik. Alleen in een deel van de homobeweging worden demonstratief penissen getoond, en een bepaald slag heteromannen, maar dan om andere redenen..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Tempesta

Ik vind geslachtsdelen in het algemeen niet erg mooi. Misschien omdat ik er niet opgewonden van raak?

Jovi_Hobbes

Ik heb eigenlijk ook nooit begrepen waarom mensen ze wel mooi vinden...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Willem

In hormonaal sexuele opwinding, bestaat dat begrip "mooi" niet, denk ik... Men wordt er wild van, maar het begrip mooi is dan naast de kwestie.
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ann

ik vind geslachtsdelen lelijk...ik wou dat niemand ze had:P dat het gewoon vlak vlees was. of gewoon een gaatje voor pipi en kaka :P of dat ook niet... een nieuwe soort mens ofzo  ;D hahaa, fantaseer ik soms over
maar nee vind geslachtsdelen echt niet mooi...hoef ze niet te zien hoor
ja ik zie mezelf wel naakt:pheb ik totaal geen problemen mee, vind ik niet vies ofzo,maar om te zeggen oh wat mooi een geslachtsdeel...nee. voel er gewoon niks over eig, neutraal zowat. Maarja vind het bij mannen wel lelijker omdat er zo iets bengelt, bij vrouwen is er op het eerste gezicht maar weinig te zien natuurlijk
en ook al die lichaamsbeharing, vind ik eig ook niet ehct nodig...ik denk altijd: ofwel helemaal vol , ofwel niks  ;D
ik snap ook niet hoe je wild kan worden van geslachtsdelen...daar kan ik niet bij
wsch omdat ik het nooit word haha
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

Jovi_Hobbes

Ik vraag me af waarom "God" niet iets aantrekkelijkers heeft bedacht voor geslachtsdelen. Zelfs als ik ooit zin in seks zou hebben, zou die waarschijnlijk meteen weer over zijn als er geen kleren meer te zien zijn  :-\
Zoals Ann zegt, vind ik het menselijk lichaam niet afstotelijk ofzo, maar de woorden mooi of opwindend komen eigenlijk nooit bij me op. Dit is weer zo'n moment waarop ik mezelf weer erg vreemd voel  ::)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Ik kan een lichaam wel mooi vinden, maar dan wel met ondergoed aan!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Van mij zou het alles wat platter mogen zijn (boven bij de vrouwen en onder bij de mannen)  ;)
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

elke

Dat zou noggal een zicht zijn !  :schater:

Jovi_Hobbes

Gewoon net zoals de aliens in de film, maar dan zonder die gek grote hoofden en ogen  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

elke

'k vind toch maar een vreemd idee, hoor  :D

Ann

Citaat van: Jovi_Hobbes op december 02, 2006, 03:46:54 PM
Gewoon net zoals de aliens in de film, maar dan zonder die gek grote hoofden en ogen  ;D
ja idd:p
vaak vind ik dingen die er anders uitzien veel mooier dan mensen. Bvb mystique en night crawler uit x-men.
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein