Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

ik ben vies van mijn penis

Gestart door trebla, oktober 30, 2006, 09:00:09 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fred uit Amsterdam

Voor mij is mijn penis er amper. Ik lees net het een en ander over masturberen. Ik heb ooit gedacht dat ik beter in mijn vel zou blijven zitten als ik zaadproductie in stand zou houden door te masturberen, maar dat ging altijd met veel moeite. Ik heb nooit moeite gehad met hoe mijn jongeheer er uitzag. Echter blij dat dat masturberen niet meer hoeft en zaadproductie is reeds lang compleet gestopt. Ik ben wel erg aseksueel.

Patricia

Hee, dit is al een super-oud topic. Maar ik herken er weer veel in. Geslachtsdelen vind ik lelijk (als ik zoiets irl zeg krijg ik zeer geschokte reacties, niemand lijkt het ermee eens te zijn) en ik vind ze ook nogal stinken vaak. Ja, Moedertje Natuur of God had daar wat mij betreft iets meer haar/zijn best op mogen doen. :-(

AltijdDruk

Citaat van: Patricia op december 03, 2017, 06:40:21 PM
Geslachtsdelen vind ik lelijk (als ik zoiets irl zeg krijg ik zeer geschokte reacties, niemand lijkt het ermee eens te zijn) en ik vind ze ook nogal stinken vaak. Ja, Moedertje Natuur of God had daar wat mij betreft iets meer haar/zijn best op mogen doen. :-(

Herkenbaar. Er zijn weinig dingen die een grotere afknapper zijn dan geslachtsdelen, zowel het uiterlijk ervan als inderdaad de geur. Dat vind ik ook van mijn eigen geslachtsdelen. Elke arts zegt dat ik geen Lactacyd mag gebruiken omdat dit weer slecht is voor de PH-waarde, maar 2x per dag wassen met alleen water voelt ook niet als genoeg. Er komt toch een afvalproduct uit en dat stinkt. Bovendien is het een broeinest voor bacteriën omdat het de hele dag bedekt wordt met lagen (vaak toch synthetische) kleding.

Patricia

Citaat van: AltijdDruk op december 03, 2017, 08:56:32 PM
Citaat van: Patricia op december 03, 2017, 06:40:21 PM
Geslachtsdelen vind ik lelijk (als ik zoiets irl zeg krijg ik zeer geschokte reacties, niemand lijkt het ermee eens te zijn) en ik vind ze ook nogal stinken vaak. Ja, Moedertje Natuur of God had daar wat mij betreft iets meer haar/zijn best op mogen doen. :-(

Herkenbaar. Er zijn weinig dingen die een grotere afknapper zijn dan geslachtsdelen, zowel het uiterlijk ervan als inderdaad de geur. Dat vind ik ook van mijn eigen geslachtsdelen. Elke arts zegt dat ik geen Lactacyd mag gebruiken omdat dit weer slecht is voor de PH-waarde, maar 2x per dag wassen met alleen water voelt ook niet als genoeg. Er komt toch een afvalproduct uit en dat stinkt. Bovendien is het een broeinest voor bacteriën omdat het de hele dag bedekt wordt met lagen (vaak toch synthetische) kleding.


Nou, onder de douche jas ik er altijd een behoorlijke kwak zeep doorheen hoor. Alleen water vind ik ook niet genoeg. En ik heb nooit ergens last van!
(maar ik heb ook nooit meer seks, dat scheelt. Toen ik regelmatig seks had had ik vaak wel last van mijn vagina.)

Crash

herkenbaar, misschien ook iets van gewenning? stoor me er bij dieren niet aan als je iets ziet bungelen ofzo (bij mensen wel).

ongetwijfels zijn er mensen die het wel mooi vinden. waardoor zouden ze er anders zo geobsedeerd door zijn?

oh, voor diegene die deze thread begon, ik vind me geslachtsdeel ook maar een raar vies ding....ik heb zelfs nog nooit gemasturbeerd (of de behoefte gehad) dus hoef er ook niet naar te kijken  ::)

Erik7494

Geslachtsdelen zijn inderdaad raar. Ik begrijp niet dat mensen er opgewonden van raken.
Ik denk altijd: "Wow, dat daar een hele baby uit kan komen", vervolgens zie ik dat plaatje in mijn hoofd en dat is niet echt bevordelijk voor het libido natuurlijk voor zover dat al aanwezig was.  ;)


Borsten daarentegen zijn wel mooi, maar misschien is dat nog overgebleven baby instinct.
"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun

AltijdDruk

Citaat van: Patricia op december 04, 2017, 06:31:08 AM
Nou, onder de douche jas ik er altijd een behoorlijke kwak zeep doorheen hoor. Alleen water vind ik ook niet genoeg. En ik heb nooit ergens last van!
(maar ik heb ook nooit meer seks, dat scheelt. Toen ik regelmatig seks had had ik vaak wel last van mijn vagina.)

Ik blijf ook gewoon volhouden. Geen zeep op die plek voelt alsof ik helemaal niet gedoucht heb, dus ze kunnen me wat ;)

Fricai

Citaat van: Erik7494 op december 04, 2017, 03:34:27 PM
Borsten daarentegen zijn wel mooi, maar misschien is dat nog overgebleven baby instinct.

Zo had ik er nou nog nooit over nagedacht... :schater:

Weet zelf niet of ze mooier vind dan andere lichaamsdelen... ::) Nou ja, wel dan het een en ander, maar ze zijn niet per se het mooiste onderdeel. :P Ze zijn sowieso wel bijzonder, want ik heb ze zelf niet. xD

Eugenie84

Ik vind geslachtsdelen niet vies of raar. Mijn vagina is gewoon een deel van mijn lijf. Ik sta er eerder neutraal tgo. Ik word er niet opgewonden van. Met het mannelijk geslachtsdeel heb ik niet zo veel. Op dat gebied ben ik niet heteroseksueel, omdat ik er niet zo veel mee wil. In het verleden was ik er eerder bang van dan dat ik er vies van was. In de huidige situatie zie ik het eerder als een extra vinger waardoor hij zijn handen vrij heeft om mij strelen. Ik ben er bij hem niet bang van, omdat ik weet dat hij er niks mee wil. En ik hem ook niet teleurstel als ik er niks mee wil.

Somebody someome

Ik vind juist het vrouwelijke geslachtsdeel lelijk. Alles aan een vrouw is super mooi behalve dat. Blijkbaar is dat echt iets aseksueels gezien de enorme overbevolking in de wereld haha. ? 

Fricai

Citaat van: Somebody someone op december 14, 2017, 05:33:13 PM
Ik vind juist het vrouwelijke geslachtsdeel lelijk. Alles aan een vrouw is super mooi behalve dat. Blijkbaar is dat echt iets aseksueels gezien de enorme overbevolking in de wereld haha. ?? 

Nou krijg ik zin om een poll op starten, welk geslacht heeft de lelijkste genitaliën? :schater:

Somebody someome


Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Fricai

Ok, nieuwe plan, totaal ongerelateerd aan het vorige: Een poll welk geslacht de mooiste heeft? ;D

Koffie

Ik ben blij dat Edewecht het zegt. Dus ik sluit me er meteen bij aan. :)
Eerlijk gezegd zou ik het jammer vinden als er zulke polls kwamen, ook wie zogenaamd de mooiste zou hebben. Ik vind dat niet passen bij dit forum. Zelfs niet in het onzin-gedeelte. Kan me zelfs voorstellen dat dat mensen zou afschrikken om zich hier serieus aan te melden.

Aanvulling: Hierbij wil ik ook graag weer overgaan op het serieuze onderwerp van de ts, zodat het topic niet wordt ondergesneeuwd door grapjes of reacties daarop. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie