Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Zuid-Holland

Gestart door OpZoek, december 01, 2017, 06:43:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

OpZoek

Dag allemaal,
Mijn naam is Melissa en ik ben niet nieuw hier. Het lijkt me leuk om aseksuele mensen te ontmoeten bij mij in de buurt. Ik woon zelf in het westland en zoek iemand, die in ieder geval binnen de provincie Zuid-Holland woont. Zelf ben ik 22 en ik zoek iemand tussen de 20 en 25. Ik val daarnaast op zowel mannen als vrouwen.

Ik sta open voor vriendschap of een relatie, maar het hangt allemaal af van de persoonlijke klik die ik heb met een persoon en andersom. Wat ik zoek in een persoon is zelfvertouwen en onafhankelijkheid, dat is voor mij het begin. Ik ben op zoek naar een positief persoon, waarmee ik kan lachen en die ik kan vertrouwen. Wat ik niet zoek is iemand die bezitterig is en mij niet de ruimte geeft. Ik heb geen haast en bouw relaties graag rustig op en zoek iemand die daar net zo over denkt.
Wat betreft uiterlijk vind ik het fijn als iemand goed verzorgt is, maar je hoeft natuurlijk niet ijdel te zijn.

Ik ben iemand die houd van diepgang en veel humor. Ik ben vriendelijk, maar je moet me wel met respect behandelen, anders zoek ik dit ergens anders. Op dit moment studeer ik Maatschappelijk Werk en ik houd van de bios, lekker eten, shoppen en series kijken. Ik ben ook spiritueel ingesteld. Vriendschap is voor mij erg belangrijk en ik wil het graag echt houden met mensen, dus als jij er hetzelfde over denkt: reageer gerust.



Catulus

Hoi Melissa, Wat grappig, ik woon redelijk in de buurt bij jou.

Stuur gerust een berichtje als je wilt praten!
"Patience is bitter, but its fruit is sweet."
Aristotle

Edewecht

(Het lijkt erop dat OpZoek haar account beƫindigd heeft...)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Briggy

Wat jammer, en zo snel ook. Ik snap dat nooit echt.  :ange:
12-1-2015 <3 MarkA

Edewecht

Citaat van: Briggy op december 02, 2017, 05:12:21 PM

Wat jammer, en zo snel ook. Ik snap dat nooit echt.?  :ange:


Voor sommige mensen is het al een hele stap om zich te registreren op het forum. Het kan zijn dat iemand achteraf schrikt van zichzelf: 'heb ik dit gedaan? Wegwezen!'
Wel jammer inderdaad, maar vergeet niet dat die persoon wel die eerste overwinning (nl. op zichzelf) op haar/zijn naam heeft staan :cheerleader:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Crash

of al heel snel iemand gevonden heeft :p.

jammer, kwam als iemand over die me aandacht getrokken had  ;D

Catulus

Citaat van: Crash op december 04, 2017, 11:17:05 AM
jammer, kwam als iemand over die me aandacht getrokken had?  ;D

Ik had precies hetzelfde haha
"Patience is bitter, but its fruit is sweet."
Aristotle