Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Soulmate gezocht

Gestart door Crash, december 05, 2017, 11:20:52 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Crash

Ik weet het, de titel klinkt zo vreselijk cliche, en het is een longshot....maar niet geschoten is altijd mis :).

Maar ook al heb ik geen seksuele verlangens, ik heb wel behoefte aan iemand in me leven die het begrijpt, waar ik toch samen oud mee kan worden en leuke ervaringen mee kan beleven.

Ik ga niet te veel woorden hier aan vuil maken, als je een soort gelijk iets zoekt dan kan je beter een PM sturen ? :). hier wat kernwoorden om mezelf te beschrijven:

- man
- 26 jaar
- dierenliefhebber
- reizen
- dromer
- competetief
- geen partyanimal, liever een gezellig kroegje
- Skivakanties!
- Zuid-Holland (momenteel)

Ik hoop wat van je te horen, heb weinig eisen, alleen dat ik wel op meiden val ? :)

Fricai

En ehm, welk geslacht was je zelf ook al weer? Lijkt me wel relevant voor je doelgroep! ;)

Crash

Citaat van: Fricai op december 06, 2017, 02:20:04 AM
En ehm, welk geslacht was je zelf ook al weer? Lijkt me wel relevant voor je doelgroep! ;)

ja misschien wel handig...toegevoegd

G86

Cliché, maar herkenbaar.
Ben zelf een vrouw van net 31. Mijn relatie van anderhalf jaar is sinds twee maanden over doordat mijn ex seksuele behoeftes had en ik niet echt...
Ik red mezelf prima en heb niet iemand nodig, maar toch mis ik iemand om me heen en vooral het knuffelen en samen zijn.

moeilijk moeilijk moeilijk

Crash

@ G86, ben wel benieuwd, hoe reageert je omgeving er op? :)

G86

Er zijn maar weinig mensen die weten dat ik Aseksueel ben ( 2 vriendinnen) en daarbij heb ik ook nog eens vaginisme  ???

DenHaag@1993

Hoi,

Het lijkt me wel leuk om in contact te komen met je.