Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Interviewkandidaat gezocht voor BEAM

Gestart door MelissaWijnja, december 11, 2017, 10:24:05 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MelissaWijnja

Hey hallo!

Ik ben op zoek naar een jongere (<25 jaar) die mij een mooi, persoonlijk verhaal wil vertellen over aseksualiteit. Het is een geschreven interview voor de site van BEAM, het jongerenplatform van de Evangelische Omroep. Niet dat ik persé op zoek ben naar een christen of iemand met affiniteit met het christelijke geloof, maar mooi zou het wel zijn natuurlijk. Het interview mag anoniem uiteraard! Het gaat om een telefonisch interview en het zal ongeveer maar een half uurtje van je dag kosten. Natuurlijk mag je het interview voordat het online gezet wordt nog lezen. Wie oh wie kan mij helpen?

Stuur mij een mailtje: melissa.wijnja@eo.nl of reageer hieronder!

Oh ja, misschien nog handig om te vertellen wat de insteek van het interview is. Bij BEAM werken we met weekthema's en deze week hebben we het over liefde. Allemaal verschillende soorten liefde passeren de revue, en ik dacht, waarom laten we niet een keer een aseksueel aan het woord? Er zullen ongetwijfeld jongeren tussen onze lezers zitten die worstelen met hun seksualiteit, die misschien ook wel aseksueel zijn en die we op die manier een steuntje in de rug kunnen geven. Bij BEAM proberen we in ieder geval op een respectvolle manier (christelijke) taboes af te breken en schrijven we ook regelmatig over homoseksualiteit, drugsgebruik en seks.

Ik hoop dat een van jullie mij wil helpen. Ik hoor het graag! Ook als je eerst alleen wat meer informatie wilt, dan mag je mij ook een mailtje sturen!

Groetjes,
Melissa Wijnja

AceVentura

Bedankt voor je interesse in aseksualiteit Melissa,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Ik val helaas buiten je doelgroep. Als het anoniem kan zijn er over het algemeen meer geïnteresseerden, dus ik hoop dat je een geschikte kandidaat vindt.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hugo uit Brussel

Ik ben 47, dus helaas val ik ook buiten je doelgroep... als je eens voor een andere insteek een verhaal nodig hebt, dan heb ik er geen moeite mee om over mijn aseksualiteit te praten.

Edewecht

Klinkt goed.
Zelf christen geweest, dus ik weet wat er te koop is :). Verder no hard feelings.
Maar: 55.

Ik hoop dat iemand van <25 reageert en mee wil doen, want dit lijkt me een belangrijke doelgroep.
Succes, Melissa!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Somebody someome

Ik ben man en 26 xd kan het dan nog steeds? ? 

Of moet het letterlijk onder 25 zijn. Ik vind mijzekf nog niet zo oud xd ;D

aeronaut

Oh, superleuk dat jullie hier een keer aandacht aan willen besteden! Het weekthema over liefde heb ik al voorbij zien komen maar geen interview over aseksualiteit, dus ik neem aan dat het niet is gelukt op tijd een aseksueel te vinden. Mochten jullie hier tijdens een ander weekthema aandacht aan willen besteden wil ik eventueel wel anoniem meewerken, hoewel ik het interview liever via e-mail zou doen dan telefonisch (heb belangst :-X). Ik ben alleen wel demiseksueel, niet volledig aseksueel, hoewel ik me ruim 2 jaar als aseksueel heb geidentificeerd voor ik erachter kwam dat ik demiseksueel was. Als dat beide geen probleem vormt ben ik beschikbaar :)

aeronaut

Nou, het lijkt er niet op dat BEAM hier nog iets mee gaat doen. Deze week het weekthema verliefdheid zag ik net, maar ze hebben 3 dagen na het plaatsen van dit bericht voor het laatst gekeken, dus het lijkt er sterk op dat ze de zoektocht al snel hebben opgegeven en het niet opnieuw oppikken voor een ander relevant weekthema. En ik wil nou ook weer niet zo graag met m'n eigen verhaal in de media dat ik ik ze zelf ga mailen ;D

Of heeft iemand anders via de mail nog contact met ze gehad?

Fricai

Jammer maar helaas... :-\ Ik vond de insteek hiervan wel mooi.
Er zijn nou eenmaal niet zo veel aseksuelen, en niet zo veel mensen die zin hebben om over zulke persoonlijke dingen te praten, en dus, heel weinig mensen die hier voor in aanmerking komen (en van diegenen die in aanmerking komen kunnen we ook niet verlangen dan ze elke maand aan zoiets meewerken...). Als er dan ook nog gezocht wordt naar een specifieke leeftijdsgroep, en men wil per se een kandidaat binnen een paar dagen, ... Tsja. ;)

Ik ga binnenkort voor de tweede keer in een paar maanden meewerken aan onderzoek, waarbij ik mij op gaf als reserve indien er te weinig respons kwam (gezien ik zelf niet meer identificeer als aseksueel, en wellicht ergens in een grijs gebied val).

Nou ja, we kunnen in ieder geval blij zijn om de aandacht. :)


Fred uit Amsterdam

Goed initiatief!
Ik ben rasecht aseksueel én christen.
Doch: 60!