Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

En dat van je eigen familie

Gestart door Somebody someome, december 19, 2017, 09:58:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tineke.

Hoi Edewecht! Wat geweldig, die bingo! Ik heb ze meteen opgeslagen :)

Somebody someome


aeronaut

Heb beide bingo's vaker gezien, maar degene die me ineens opvalt is "I'm sure if you were approached by a hot celebrity you'd be interested in sex" - alsof je als aseksueel überhaupt in staat bent een celebrity hot te vinden ::)

Tineke.

Citaat van: aeronaut op februari 02, 2018, 05:49:32 PM
Heb beide bingo's vaker gezien, maar degene die me ineens opvalt is "I'm sure if you were approached by a hot celebrity you'd be interested in sex" - alsof je als aseksueel überhaupt in staat bent een celebrity hot te vinden ::)

Ik vind sommige celebrity's wel 'hot', maar dan in de zin van 'ik vind ze erg knap en zou ze best willen zoenen'. Ik wil geen seks met ze, maar met zoenen heb ik geen problemen haha.  :P

Somebody someome

Ik heb wel celebrity crushes vooral met metal meiden. Maar dat is gwn leuk vinden om wat ze doen en hun appearance op podium enso. 

Tineke.

Citaat van: Somebody someone op februari 02, 2018, 07:25:34 PM
Ik heb wel celebrity crushes vooral met metal meiden. Maar dat is gwn leuk vinden om wat ze doen en hun appearance op podium enso.? 

Jaaaa dat heb ik ook! Op welke front womans heb je crushes? :)

Somebody someome

Alissa white gluz -arch enemy Simone Simons -epica  cammie oceans of slumber.

Koffie

Ik vind celebrity's vaak nietszeggend knap. Zo standaard 'zo ziet en knap persoon eruit'.

Maar als vind ik iemand echt waanzinnig knap, ik heb dan geen behoefte om te zoenen of seks te hebben. Het maakt me ook niet verliefd. Het maakt gewoon dat ik iemand er mooi uit vind zien.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Tineke.

Citaat van: Somebody someone op februari 02, 2018, 10:11:23 PM
Alissa white gluz -arch enemy Simone Simons -epica?  cammie oceans of slumber.

Alissa is idd ook 1 van mijn favorieten! Uberhaupt Arch Enemy haha. Simone vindt ik echt een mooie vrouw! Luister alleen niet vaak naar Epica. Cammie ken ik niet! :) Lzzy Hale (Halestorm) en Amy Lee (Evanescence) vind ik zelf ook erg leuk!

Tineke.

Citaat van: Koffie op februari 02, 2018, 10:23:56 PM
Ik vind celebrity's vaak nietszeggend knap. Zo standaard 'zo ziet en knap persoon eruit'.

Maar als vind ik iemand echt waanzinnig knap, ik heb dan geen behoefte om te zoenen of seks te hebben. Het maakt me ook niet verliefd. Het maakt gewoon dat ik iemand er mooi uit vind zien.

Dat verliefde heb ik inderdaad ook nooit met celebrity's. Al zijn er wel een paar die ik best eens zou willen zoenen haha. Ik vind het wat lastig te omschrijven, ik denk dat het vooral is dat ik die paar écht mooi vind.

Somebody someome

Aaait tineke ook into metal net als ik dus super vet ??

Tineke.

Citaat van: Somebody someone op februari 02, 2018, 10:44:48 PM
Aaait tineke ook into metal net als ik dus super vet ??

Yessss! Metal en rock, wisselt een beetje! Helaas staat op het werk altijd 538 aan en buiten werk om luister ik niet zo veel muziek... Momenteel in de auto een CD van FFDP en Alestorm, moet er nog een kastje inbouwen zodat ik muziek kan luisteren via bluetooth hahaha! (Ik kan wel bellen via bluetooth dus vind het stom.) Verder ook dol op Volbeat, Green Day en Within Temptation (mee opgegroeid). Overigens is Alestorm wel 1 van mijn meest favoriete bands!!

AceVentura

 :cheerleader: voor Within Temptation  :klap:
Altestorm en Volbeat kende ik nog niet en klinken ook goed  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Tineke.

Citaat van: AceVentura op februari 03, 2018, 09:39:19 AM
:cheerleader: voor Within Temptation?  :klap:
Altestorm en Volbeat kende ik nog niet en klinken ook goed?  :cheerleader:

Jaaaaa, zodra Within Temptation weer een theatertour doet ga ik weer heen! :) Volbeat heb ik dit jaar helaas moeten missen, ben in oktober wel naar Alestorm geweest en heb mezelf beloofd dat ik vanaf nu naar elk Alestorm concert in NL ga hihi!

Somebody someome

Ik ga deze zomer heerlijk 3 dagen naar graspop. Ook volbeat komt daar en arch enemy. Op pinkpop anderhalf jaar terug heb ik ook halestorm gezien en handtekening gehad van lzzy xd

Al jaloers tineke?