Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

En dat van je eigen familie

Gestart door Somebody someome, december 19, 2017, 09:58:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

aeronaut

Citaat van: Tineke. op februari 02, 2018, 06:34:13 PM
Citaat van: aeronaut op februari 02, 2018, 05:49:32 PM
Heb beide bingo's vaker gezien, maar degene die me ineens opvalt is "I'm sure if you were approached by a hot celebrity you'd be interested in sex" - alsof je als aseksueel überhaupt in staat bent een celebrity hot te vinden ::)

Ik vind sommige celebrity's wel 'hot', maar dan in de zin van 'ik vind ze erg knap en zou ze best willen zoenen'. Ik wil geen seks met ze, maar met zoenen heb ik geen problemen haha.?  :P
Maar de meeste mensen bedoelen met "hot" seksueel aantrekkelijk :P Het schijnt onder aseksuelen wel vaker voor te komen dat ze dat totaal niet door hebben. Ik was vermoedelijk ook al 19 of 20 toen ik daar een keer achter kwam ;D

Tineke.

Citaat van: Somebody someone op februari 03, 2018, 11:36:48 AM
Ik ga deze zomer heerlijk 3 dagen naar graspop. Ook volbeat komt daar en arch enemy. Op pinkpop anderhalf jaar terug heb ik ook halestorm gezien en handtekening gehad van lzzy xd

Al jaloers tineke?

Ik zie dit nu pas haha. Ik wist inmiddels dat je daar heen gaat, ik ga waarschijnlijk ook! De artiesten zijn weer gooeeed!

Tineke.

Citaat van: aeronaut op februari 08, 2018, 06:54:27 PM
Citaat van: Tineke. op februari 02, 2018, 06:34:13 PM
Citaat van: aeronaut op februari 02, 2018, 05:49:32 PM
Heb beide bingo's vaker gezien, maar degene die me ineens opvalt is "I'm sure if you were approached by a hot celebrity you'd be interested in sex" - alsof je als aseksueel überhaupt in staat bent een celebrity hot te vinden ::)


Ik vind sommige celebrity's wel 'hot', maar dan in de zin van 'ik vind ze erg knap en zou ze best willen zoenen'. Ik wil geen seks met ze, maar met zoenen heb ik geen problemen haha.??  :P
Maar de meeste mensen bedoelen met "hot" seksueel aantrekkelijk :P Het schijnt onder aseksuelen wel vaker voor te komen dat ze dat totaal niet door hebben. Ik was vermoedelijk ook al 19 of 20 toen ik daar een keer achter kwam ;D

Verklaard een hoop!  :schater: