AVEN - Aseksueel Voorlichtings- en Educatie Netwerk
December 16, 2018, 07:14:24                
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
Heb je je geregistreerd, maar ontvang je geen activerings-email?

Stuur dan een email naar:
mailaven @ xs4all.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

FAQ   Startpagina   Omlaag  Help  Zoek  Inloggen Registreren  
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 2 [3] Omlaag Print
Auteur Topic: En dat van je eigen familie  (gelezen 1602 keer)
aeronaut
Amoeba Colony
*

« Antwoord #30 Gepost op: Februari 08, 2018, 06:54:27 »

Heb beide bingo's vaker gezien, maar degene die me ineens opvalt is "I'm sure if you were approached by a hot celebrity you'd be interested in sex" - alsof je als aseksueel überhaupt in staat bent een celebrity hot te vinden Roll Eyes

Ik vind sommige celebrity's wel 'hot', maar dan in de zin van 'ik vind ze erg knap en zou ze best willen zoenen'. Ik wil geen seks met ze, maar met zoenen heb ik geen problemen haha.?  Tongue
Maar de meeste mensen bedoelen met "hot" seksueel aantrekkelijk Tongue Het schijnt onder aseksuelen wel vaker voor te komen dat ze dat totaal niet door hebben. Ik was vermoedelijk ook al 19 of 20 toen ik daar een keer achter kwam Grin
Tineke.
Amoeba
*

« Antwoord #31 Gepost op: Februari 08, 2018, 07:38:30 »

Ik ga deze zomer heerlijk 3 dagen naar graspop. Ook volbeat komt daar en arch enemy. Op pinkpop anderhalf jaar terug heb ik ook halestorm gezien en handtekening gehad van lzzy xd

Al jaloers tineke?

Ik zie dit nu pas haha. Ik wist inmiddels dat je daar heen gaat, ik ga waarschijnlijk ook! De artiesten zijn weer gooeeed!
Tineke.
Amoeba
*

« Antwoord #32 Gepost op: Februari 08, 2018, 07:39:52 »

Heb beide bingo's vaker gezien, maar degene die me ineens opvalt is "I'm sure if you were approached by a hot celebrity you'd be interested in sex" - alsof je als aseksueel überhaupt in staat bent een celebrity hot te vinden Roll Eyes

Ik vind sommige celebrity's wel 'hot', maar dan in de zin van 'ik vind ze erg knap en zou ze best willen zoenen'. Ik wil geen seks met ze, maar met zoenen heb ik geen problemen haha.??  Tongue
Maar de meeste mensen bedoelen met "hot" seksueel aantrekkelijk Tongue Het schijnt onder aseksuelen wel vaker voor te komen dat ze dat totaal niet door hebben. Ik was vermoedelijk ook al 19 of 20 toen ik daar een keer achter kwam Grin

Verklaard een hoop!  schater
Pagina's: 1 2 [3] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: