Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Statistieken

Gestart door Edewecht, december 24, 2017, 06:58:24 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

Zit ik een tijdje terug 'n beetje te snuffelen in m'n eigen statistieken, zie ik iets raars:
Volgens "Berichten activiteit m.b.t. tijd" ben ik vooral 'snachts aktief, en doe ik niets tussen 5 en 8 'smorgens.
Het tegendeel is waar: 'snacht lig ik braaf in mijn bedje, en 'smorgens tussen 5 en 8 ben ik hier vrijwel altijd, en post ook geregeld - zie tijdstip van dit bericht ;)

Ik heb hier twee verklaringen voor:
- of de software van dit forum 'spiegelt' de grafiek: aktief wordt niet-aktief en andersom
- of de software van dit forum gebruikt de amerikaanse tijdzone (ik ben nu te lui om dit uit te rekenen :P ) en worden mijn aktiviteiten een x-aantal uren opgeschoven weergegeven.

Lekker belangrijk allemaal... ;D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Fricai

Oh, interessant! ;D Ik had de mijne ook wel eens bekeken, en het was mij niet opgevallen dat er iets niet klopte. Maar nu je het zegt, als je alles 6-8u naar voren zou schuiven, zou het beter kloppen met wat ik van te voren zou hebben gegokt. De spiegeling zou bij mij een absurd resultaat geven, dat kan het volgens mij niet zijn.

AceVentura

De server staat inderdaad in de amerikaanse tijdzone en voor de juiste tijdweergave staat nu een verschil van 6 uur, de server zelf vind dus dat het 6 uur vroeger is dan dat wij hier in het bericht zien.
Het is me eigenlijk nooit opgevallen dat dit mis ging eigenlijk  ::) ook vreemd dat hij daar niet dezelfde tijdafwijking mee neemt.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Ik lig er verder niet wakker van. Er zijn wel ergere dingen daar in Amerikanië...
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)