Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Voorlopig afwezig

Gestart door Imogen, december 27, 2017, 05:09:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Imogen

Hallo allen,

Enkele van jullie zal het misschien opgevallen zijn dat ik maar weinig actief ben op dit forum de laatste tijd. Ik had gehoopt dat het anders zou zijn, maar ik zit helaas midden in een zware depressie.
Het is enkele maanden geleden begonnen en het voelt nu alsof ik op dit moment in het oog van de storm zit.
Omdat dit een openbaar forum is zal ik er verder persoonlijk niet op ingaan. Het enige dat ik hierin kwijt wil is dat het leven me, vooral tijdens de feestdagen, erg zwaar valt om alleen te zijn.
Sinds begin juni heb ik ook geen maatje meer in de vorm van mijn hondje, waardoor ik veel dagen alleen door breng.
Ik had gehoopt hier op het forum iemand te vinden waarmee het klikte en waar ik veel interesses deelde, maar dat had niet zo mogen zijn.

Ik weet niet wat de toekomst brengt, maar in de vorm van 'spokes person' voor de NL ace community is het niet meer. Ook zal de Werkgroep Aseksualiteit vanaf nu geen (pers)voorlichter meer hebben.
Ik trek het op dit moment niet om daar mee bezig te zijn.

Hoe het verder gaat weet ik niet, heb ook geen hulpverlener ingeschakeld en zie daar op dit moment ook de zin niet van in. 9 van de 10 keer word je niet serieus genomen.

Excuses voor deze droevige noot, zo net voor het nieuwe jaar. Maar mooier kan ik het niet maken.

Ik wens jullie allen alle goeds voor 2018 en stay strong, I will try to do the same  ;)

Juul
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

AceVentura

Wat vervelend DutchAce, hierbij wat cake om je op te vrolijken:  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Ik wens je heel veel beterschap, en hoop dat je er in 2018 weer bovenop komt.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Citaat van: Dutch Ace op december 27, 2017, 05:09:17 PM

mooier kan ik het niet maken.


Dat hoef je voor ons ook niet te doen, Juul. Het gaat nu om jezelf.
Heel veel sterkte.

Martin
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Wat naar dat je je zo voelt. Ik weet wat het is, ben ook chronisch altijd wel enigszins depressief (dysthyme stoornis) en moet altijd erg hard werken om niet door het zwarte gat opgezogen te worden. Dat lukt niet altijd.

Ik wens je heel veel sterkte.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Loesz :)


AltijdDruk

Sterkte! Ben zelf helaas ook bekend met depressies (dysthyme stoornis met zo nu en dan ernstig depressieve episodes) dus ik weet helaas hoe zwaar je het nu hebt.

Zorg goed voor jezelf, wij gaan nergens heen. Mocht het een opluchting zijn: december is bijna voorbij, dan is de rest van de wereld ook weer iets minder gefocust op hoe geweldig alles en iedereen is. Nog maar 3 daagjes... Ik tel mee af ;)


Bubble

Ach Juul, wat zwaar. Zorg eerst maar voor jezelf. Ik wens je veel zachtheid toe.
Anders goed is ook goed

Imogen

Bedankt voor jullie lieve reacties! ? :bloos:

Helaas begrijpt niet iedereen dat ik nu even echt voor mezelf kies. Want andere keren stond ik ook altijd klaar voor anderen om ze te helpen, incl. familie.
En sommigen laten je weten dat het 'gewoon' een fase is en ik me er met meditatie en mindfullness overheen kan zetten... Ik ben het afgelopen jaar door aardig wat mensen in de steek gelaten, op een hele nare manier.
Daar zet ik me echt niet 'gewoon' over heen.

Maar goed, in 2 dagen is het januari en hoop dan dat het leven weer meer normaal wordt, voor zover dat kan. Jammer dat mijn gekozen Supernatural familie zo ver weg woont, die zijn er echt voor me wanneer het nodig is.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Fred uit Amsterdam

Ik wens je heel veel sterkte en zal een rozenhoedje voor je bidden.