Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Traagheid van het forum

Gestart door AceVentura, januari 12, 2018, 11:04:45 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

Sommigen zullen het misschien al gemerkt hebben: Zo af ent toe is het forum erg traag of doet hij het helemaal niet  :(
Dit probleem is bekend en er wordt al naar een oorzaak (en daarmee een oplossing) gezocht, helaas is de oorzaak nog niet duidelijk dus kan het ook nog wel even duren. Het is helaas niet iets waar wij zelf wat aan kunnen doen, dus veel meer dan afwachten kunnen we momenteel even niet doen.

Hierbij alvast wat cake voor de AVEN-loze tijden:  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

CAKE ?? Ik heb wel zwaarder spul nodig als ik AVEN-loos m'n dag door moet komen. :gek:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

* AceVentura denkt dat edewecht Pizza wil  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler