Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Netflix enso

Gestart door Somebody someome, januari 15, 2018, 09:54:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Somebody someome

Hoi Internet

Welke series kijken jullie? Ik zelf
Lthe 100 the flash dc legends mars en rotten meru arrow en strenger things. En ik keer sherlock holmes


Jeanette1707

Met the 100 wacht ik op het nieuwe seizoen, outlander geld hetzelfde. van helsing ook, teen wolf ook hahahah I zombi vind ik leuk, Jane the virgin ook, ik kan nog ff doorgaan XD ;D ;D ;D ;D :cheerleader:

Somebody someome

Zo yess ook  the 100 fan

stampedian

Ik heb nog zóveel op mijn watch list staan (o.a. The 100)... Momenteel ben ik helemaal into Lucifer en Stranger Things.

lizzzzzk

Oeh Oeh! ikzelf heb de onderstaande series gezien en tot een dikke thumbs up beoordeelt (leven van een student bestaat uit 10% studeren, 50% netflix en 20% koffie en 20% sleep)

Series:
The Good Place
Sherlock
Gilmore Girls (original niet de revival)
F.R.I.E.N.D.S
RuPaul's Drag Race
Modern Family
Zumbo's Just Desserts (voor alle ? :cake: :cake: :cake: :cake: )
Chef's Table
Great British Castle
The Crown
Unbreakable Kimmy Schmidt
Grace and Frankie
My Next Guest Needs No Introduction
Big Family Cooking Showdown
Star Trek Discovery
How I Met Your Mother
Lucifer
Once Upon A Time
Jane The Virgin
Family Guy
The IT Crowd
Ainsley Eats the Streets
Call the Midwife
American Horror Story
Alias Grace
Mr Selfridge
The Good Wife
Cosmos
A series of unfortunate events
The Mind of a Chef
Cooked
Lillyhammer

en qua films.... tja daar zou ik nog lang over door kunnen gaan! ? ;D
"Always forgive your enemies, nothing annoys them so much"
- Oscar Wilde

AceVentura

Wat een lijst  :o en ik ken ze geen van allen   ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Somebody someome

Zo lizzz jij bent een serie encyclopedie xd

lizzzzzk

Ehehehe jaaaaa uhum ? :klap:
(Heb ze zelf ook allen gezien)
Al heeft iemand nog een aanbeveling nodig voor een serie k zit vol met suggesties xD ook voor films btw ik ben een echte cinephile ? :wave:
Of zoals enkelen in mijn studiegroep zeggen: 'tja als je geen seks hebt heb je daar ook alle tijd voor! :afro: hahahaha ? :cheerleader:
:grouphug:
"Always forgive your enemies, nothing annoys them so much"
- Oscar Wilde

Jeanette1707


Somebody someome


Tineke.

Citaat van: Somebody someone op januari 15, 2018, 09:54:49 PM
Hoi Internet

Welke series kijken jullie? Ik zelf
Lthe 100 the flash dc legends mars en rotten meru arrow en strenger things. En ik keer sherlock holmes



Jaaaaaa The 100! De Season Final van seizoen 4 was echt geweldig en vreselijk tegelijk. Ik heb zo veel vragen nu!  :o Gelukkig komt seizoen 5 wss eind april online!

The Flash heb ik een paar seizoenen gezien en van Arrow moet ik nog het merendeel van het laatste seizoen.  :P Van DC's Legends of Tomorrow heb ik maar anderhalf seizoen gezien en van Sherlock alleen seizoen 4.

Ik heb gehoord dat Stranger Things erg goed is? Ik kijk niet zo vaak series dus ik loop bijna overal mee achter haha. Misschien toch binnenkort eens kijken.

Tineke.

Citaat van: stampedian op januari 17, 2018, 10:48:13 PM
Ik heb nog zóveel op mijn watch list staan (o.a. The 100)... Momenteel ben ik helemaal into Lucifer en Stranger Things.

Je MOET The 100 gaan kijken! Seizoen 1 is soms wat verwarrend en gek en seizoen 3 vond ik niets (de verhaallijn was niet mijn ding) maar seizoen 4! Wooaaa de Season Final beloofd wat voor seizoen 5! Ik kan niet wachten!!

Somebody someome

Jaa klopt tineke praimfaya was echt nice . Kan niet wachten tot eind april xd

Tineke.

Citaat van: Somebody someone op februari 07, 2018, 10:16:56 PM
Jaa klopt tineke praimfaya was echt nice . Kan niet wachten tot eind april xd

Zo. Veel. Vragen. Ik flip hem weer bijna als ik er aan denk ahahaa! Ik wil seizoen t NU, en ook graag meteen het hele seizoen zodat ik kan bingewatchen. En doe dan meteen seizoen 6 ook maar hihi!

H@nn@h

Ik ben net begonnen in Brooklyn nine-nine en ik kan het nu al aanraden, heerlijke serie!

Verder kijk/keek ik op netflix naar Little Witch Academia (<3), Supergirl, The Good Place, Once Upon a Time, Jessica Jones, en Black Mirror, maar van de meesten heb ik nog niet alles gezien.

Citaat van: Tineke. op februari 07, 2018, 09:51:04 PM
Je MOET The 100 gaan kijken! Seizoen 1 is soms wat verwarrend en gek en seizoen 3 vond ik niets (de verhaallijn was niet mijn ding) maar seizoen 4! Wooaaa de Season Final beloofd wat voor seizoen 5! Ik kan niet wachten!!

Oke, misschien geef ik the 100 dan toch een keer een kans. Ik had het links laten liggen vanwege ze bury your gays trope, maar het is dus wel de moeite waard?