Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Netflix enso

Gestart door Somebody someome, januari 15, 2018, 09:54:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeanette1707

Nu bij aflevering 3 van the 100 seizoen 5!! :cheerleader: :cheerleader: :klap: :klap: Een week wachten voor de nieuwe aflevering duurt telanggg :banghead:

Somebody someome

Ik volg maandag the 100 woensdag  the flash en vrijdag  arrow dus ik vind wel mee vallen hoef elke x  maar 1 of 2 dagen te wachten xd voor nieuwe ep

MB800

Momenteel in seizoen 3 van the 100. Wat een geweldige serie. Vond La Casa del Papel ook erg goed

G86

ik kijk nu the killing

Jeanette1707

Citaat van: Somebody someone op mei 16, 2018, 11:26:57 PM
Ik volg maandag the 100 woensdag?  the flash en vrijdag?  arrow dus ik vind wel mee vallen hoef elke x?  maar 1 of 2 dagen te wachten xd voor nieuwe ep

Ja kijk dat scheelt weer, ik heb al mijn series afgekeken behalve deze dus dan is een week wel erg lang XD.
Wel probeer ik andere leuke series te kijken... Alleen staan er zoveel op mijn te watch list dat ik ff moet zoeken voor een nieuwe haha ;D ;D ;D

Tixie

Onlangs de laatste aflevering van Pose gezien en was echt een heel goede serie! Heel divers en met een echte transgender cast, wat je niet vaak ziet.
sick of the kissing cult

Jeanette1707

Ik ben op dit moment met seizoen 5 bezig, echt de moeite waard om elke week te moeten wachten voor een nieuwe aflevering.... Je moet het idd een kans geven!!  :highfive1:

Malkavian

- Sense8
-Sherlock
-Black Mirror
-Grace n Frankie
-it's Bruno (guilty pleasure)
-Gotham
-don't trust the B- in apt 23
- Peaky Blinders
-Norseman
-Glow
- the americans
-Lucifer
-Ozark
-Love , death n robots
-Derry Girls

some of my favourite shows

"I think that somehow, we learn who we really are and then live with that decision."

-Eleanor Roosevelt-

Koloios

Ik heb laatst op een saaie middag Please Like Me ontdekt. Ik ben normaal niet zo heel erg van series die zo sterk op relaties gefocust zijn, maar deze is wel echt heel leuk. Al is het maar vanwege de intros.

Somebody someome

Trouwens de serie another life is echt aanrader heb m in 1 dag afgekeken. Zegt genoeg hahahaha