Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Bijeenkomsten België

Gestart door Tinne_1984, februari 06, 2018, 09:39:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tinne_1984

 Hoi,

Ik ben nieuw op het forum maar ik lees al een tijdje mee :-).

Ik zou graag eens naar een bijeenkomst gaan regio Vlaanderen (België) of zuiden van Nederland.

Zijn er buiten dit forum nog andere sites/ organisaties waar ik terecht kan hiervoor?

Groetjes

Eruviru

Geen idee van bijeenkomsten, maar ik ga sowieso naar Pride in Brussel in mei

Filosoofje

Ik zou een bijeenkomst in België ook wel leuk vinden.
Zijn er nog geïnteresseerden?

myra

Als er nog mensen geïnteresseerd zijn in bijeenkomsten in België....sinds de zomer  hebben we een facebookgroepje voor bijeenkomsten in Vlaanderen.

Wat niet wilt zeggen dat Nederlanders niet welkom zijn😉 in de toekomst willen we waarschijnlijk  ook wat Nederlandse steden bezoeken.

Stuur maar een pb mocht je interesse  hebben want de groep is voor privacyredenen verborgen.
Mocht je geen fb hebben, geen probleem : je kan ook via e-mail op de hoogte gehouden worden.

Waar zitten de Vlamingen?  :grouphug:  :highfive1:




Elisah

Ik ben op zoek naar dergelijke bijeenkomsten. Dus u mag me gerust uitnodigen.
De beste versie van jezelf kan nooit perfect zijn, want dan bent u een almachtige!

Hugo uit Brussel

Zoals Myra al schreef, is er inderdaad het Facebook- en Whatsapp-groepje 'Ace uitstapjes'.

We hebben net een jaarplanning voor onze uitstapjes gemaakt!
We denken aan een vaste dag per maand (de 2e of de 4e zaterdag van de maand), zodat we niet meer met polls moeten werken. En de ervaring leert ons dat de reële deelname nà de polls toch nog anders is.

Deze maand (februari 2023) gaat de uitstap in ieder geval de 4e zaterdag door, want de tweede zaterdag is al komende zaterdag...

25 Feb: Brugge (o.a. Historium of wandeling)
Maart: Rotterdam Blijdorp?
April: ergens in de Ardennen (bij station en rivier, moet ik nog opzoeken): wandelen /kajakken
Mei: Efteling / Tilburg
Juni: Gent
Juli: Antwerpen (Zoo?)
Aug: Bokrijk
Sep: Brussel (Illusie-museum of voor wie wil lasershooten)
Okt: Kortrijk
Nov: Genk /C-Mine
Dec: kerstmarkt Hasselt

Zoals je ziet, hebben we rekening gehouden met de suggesties van de bestaande leden. Nog suggesties? Laat maar komen!

En hebben jullie een voorkeur voor de 2e of de 4e zaterdag van de maand? We kunnen niet steeds  iedereen plezieren, maar we proberen wel met zo veel mogelijk mensen rekening te houden.

Voor elke activiteit komt er nog een apart evenement op Facebook. En ik vul de data hierboven aan als we gekozen hebben voor de 2e of de 4e zaterdag, dan kan je deze al in je agenda schrijven...

Heb je geen Facebook maar wil je graag op de hoogte gehouden worden via Whatsapp, dan mag je me je telefoonnummer in een privébericht sturen.

Voor de uitstap naar Brugge maak ik nog een aparte thread op dit Forum, met alle details.

AceVentura

Wat leuk dat jullie zo actief zijn met uitjes organiseren :klap:  :cheerleader:

Wat mij betreft zou de 2e zaterdag de voorkeur hebben, op de 4e zaterdag zal je soms overlappen Queer aan Zee. Daarbij moet ik uiteraard wel aangeven dat het voor mij voornamelijk om het uitje naar de Efteling gaat :schater:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hugo uit Brussel

Citaat van: AceVentura op februari 06, 2023, 07:45:31 PMWat leuk dat jullie zo actief zijn met uitjes organiseren :klap:  :cheerleader:

Wat mij betreft zou de 2e zaterdag de voorkeur hebben, op de 4e zaterdag zal je soms overlappen Queer aan Zee. Daarbij moet ik uiteraard wel aangeven dat het voor mij voornamelijk om het uitje naar de Efteling gaat :schater:

Dat treft, we hebben net beslist dat we op 13 mei naar de Efteling gaan!

Hugo uit Brussel

We hebben een jaarplanning voor onze uitstapjes gemaakt! (UPDATE: nu met met alle data erbij!)

Uiteindelijk beslisten we toch om het op verschillende zaterdag (2e of 4e van elke maand) te doen, en ook daar zijn uitzonderingen op.

Maar dit is de planning met alle datums erbij.

25 feb: Brugge (o.a. Historium of wandeling)
11 maart: Rotterdam Blijdorp
22 april: ergens in de Ardennen (bij station en rivier, moet ik nog opzoeken): wandelen /kajakken
13 mei: Efteling / Tilburg
24 juni: Gent
8 juli: Antwerpen (Zoo?)
26 aug: Bokrijk
9 sep: Brussel (Illusie-museum of voor wie wil lasershooten)
28 okt: Kortrijk
18 nov: Genk /C-Mine
9 dec: kerstmarkt Hasselt

Zoals je ziet, hebben we rekening gehouden met de suggesties van de bestaande leden. Nog suggesties? Laat maar komen!

Wil je zelf nog iets bijkomend organiseren?  Dat mag zeker! Als iedereen van de groep 'Ace Uitstapjes' welkom is, mag je het hier posten / een evenement aanmaken, en maken we het ook verder bekend via Facebook en Whatsapp.

Edewecht

Wat een mooi initiatief. :duim-omhoog:

Wandelen in de Ardennen spreekt mij onmiddellijk aan, dus misschien ben ik er wel bij. Alleen, het is wel een flink eind reizen vanuit het noorden van Nederland, voor één dag... :-\
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Hugo uit Brussel

Citaat van: Edewecht op februari 07, 2023, 06:32:24 AMWat een mooi initiatief. :duim-omhoog:

Wandelen in de Ardennen spreekt mij onmiddellijk aan, dus misschien ben ik er wel bij. Alleen, het is wel een flink eind reizen vanuit het noorden van Nederland, voor één dag... :-\

klopt! Ik zie dat je uit Emmen komt, de plaats waar mijn moeder geboren is. Ik heb mijn hele leven in Brussel gewoond, maar al mijn vakanties bracht ik ben mijn oma en opa in Drenthe door. En we pendelden met de trein, dat was al een heel eind!

Maar misschien kan je er met andere Nederlandse aces een weekendje van maken?

AceVentura

Voor de mede Efteling liefhebbers:
De spaaractie voor korting op Efteling kaartjes is er weer bij AH. Met 20 euro aan boodschappen heb je al genoeg voor 12,50 korting op een Efteling kaartje. :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

myra

https://www.facebook.com/groups/1063313494549162/?ref=share_group_link

Hierbij een link naar onze privé facebook groep met evenementjes. Dit is een  groepje voor aseksuele mensen die graag in groep een uitstapje doen zoals stadswandeling, restaurantje, zoo, Efteling etc.. We proberen wat variatie in activiteiten en locaties aan te brengen.

Wij zijn vooral gesitueerd in Vlaanderen maar we trekken  ook soms naar Nederland. Dus Nederlanders zijn zeker ook welkom!

myra

Even dit topic naar boven brengen...ons groepje in Vlaanderen groeit vlot :paars-hartje: