Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Contact in het hoge noorden (Groningen)?

Gestart door introvert_ace, februari 09, 2018, 05:40:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

introvert_ace

Lieve allemaal,

Ik woon nu ongeveer in maand in Groningen (stad) i.v.m. een nieuwe baan. Superleuk, maar ik ben hiernaartoe gekomen vanuit Nijmegen, wat betekent dat vrienden en bekenden nu allemaal op zo'n 2 uur rijden van me wonen... Ik heb erg leuk collega's, maar ik zou zo graag wat meer contact hier in Groningen willen hebben. En laat ik nou ONTZETTEND graag eens in contact willen komen met (een) andere aseksue(e)l(en)!! :)

Laat even duidelijk zijn: ik zoek (op dit moment) GEEN relatie. Gewoon leuk contact, oftewel vriendschappelijk. Om af en toe samen wat leuks te gaan doen of gewoon een lekkere kop thee te drinken. (Ik ben best introvert, dus heel rustig, maar zo nu en dan heb ik ook gewoon sociaal contact nodig ;) ).

Een beetje over mij:
- Ik ben een vrouw
- Van 24 jaar oud
- Ik werk fulltime (dus het zal vooral op de weekenden aankomen)
- Ik woon in Groningen stad
- Ik heb geen auto, dus een beetje in de buurt zou fijn zijn (of je moet altijd hierheen komen, haha) :)
- Ik ben erg rustig
- Ik houd van muziek, zingen, puzzelen, lekker lunchen/uit eten gaan in de stad

Mocht je hier een beetje bij aansluiten (ik zoek wel contact in ongeveer dezelfde leeftijdscategorie - no offense, maar dat mis ik momenteel het meest ;) ) en ook op zoek zijn naar een (aseksueel) maatje, laat het me weten! Ik hoop stiekem wel erg op reactie :)

Groetjes, Floor

Tineke.

Hoi Floor! Ik ben Tineke, 22 jaar en ik woon bij Meppel. Oké, Meppel is geen Groningen, maaaar met de trein ben je er zo! Ik wil opzich best een keer gezellig naar Groningen komen? :)

introvert_ace

Citaat van: Tineke. op februari 09, 2018, 07:13:06 PM
Hoi Floor! Ik ben Tineke, 22 jaar en ik woon bij Meppel. Oké, Meppel is geen Groningen, maaaar met de trein ben je er zo! Ik wil opzich best een keer gezellig naar Groningen komen? :)

Ik heb je een berichtje gestuurd Tineke! :)