Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Leiden University Pride seeks asexual speaker for Sex Symposium on April 21

Gestart door Hilde, februari 10, 2018, 07:17:19 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hilde

Leiden University Pride is looking for speakers for their Sex Symposium on Saturday April 21, 13:00-17:00.

This conference raises awareness about positive and informative topics related to sex. In other words, an event that cannot be missed!

Would you like to share sexual experiences with the audience? Are you comfortable enough to talk about your asexuality, intersexuality and/or polyamorous experience, as well as other different experiences of sex?

Please contact Leiden University Pride via leidenunipride@gmail.com. Let's make this Sex Symposium happen together!

facebook.com/LUPrideLove
twitter.com/LUPrideLove
www.lupride.love

Ace89

Dat is mijn alma mater. Helaas zit ik dan net in de UK voor mijn nieuwe baan en kan ik me de reis financieel niet veroorloven.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

introvert_ace


Hilde


introvert_ace

@ Hilde nee, ik heb eigenlijk niets meer gehoord...! (Ik heb er ook niet echt meer aan gedacht, totdat ik je reactie net las, haha.) Ik bied me nog steeds aan, wel! Moet ik nog een keer mailen?

Hilde

@introvert_ace het SexPosium is al over 2 weken. Ik ben benieuwd of de organisatie aseksualiteit een beetje leuk in het programma heeft opgenomen. Hebben zij jouw mail toen nog beantwoord? Weet jij meer?

Hilde

Er is meer bekend over een spreker over aseksualiteit nu op het SexPosium van Leiden University Pride op zaterdagmiddag 21 april.

Het is Megan Stift, student Filosofie aan de Universiteit Leiden. Op Facebook introduceert deze zich in een filmpje van een halve minuut. Daarin vertelt ze dat ze het in haar speech 'Asexual After Assault: a demisexual's journey in a sexual world' het gaat hebben over aseksualiteit in een maatschappij waarin alles erg om seks draait. Veel meer zegt ze er niet over.

Bekijk het filmpje op Facebook waarin Megan de inleiding introduceert:
facebook.com/events/202855643635099/permalink/209758999611430

Of er nog meer aandacht komt voor aseksualiteit tijdens het SexPosium, buiten de bijdrage van Megan, weet ik niet.