Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gelukkig zonder seks (voor online programma)

Gestart door cynthiasparkx, januari 31, 2018, 11:06:26 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cynthiasparkx

He allen,

Als research voor een nieuw programma voor een online platform ben ik op zoek naar stelletjes en/of singles tussen de 25-45 jaar (man of vrouw) die gelukkig zijn zonder seks. De maatschappij legt hedendaags zoveel druk op het verband tussen gelukkig zijn en seks, waardoor het niet hebben van seks haast wordt gezien als een taboe. Met dit programma willen wij deze taboe verbreken. Dus hebben jij en je partner geen seks en zijn jullie daar beide gelukkig mee? Of ben je een happy single die geen behoefte heeft aan seks (en maakt dit het vinden van een partner soms ook lastig)? Dan wil ik graag met jou in contact komen! Je kan mailen naar cynthia@sparkxmedia.nl

Alvast bedankt!

Koffie

Welkom! Ik ben al te oud, maar vind het leuk dat je interesse toont. Ik hoop dat je mensen bereid vindt om mee te werken.

Misschien is het handig om te vertellen wat je precies wilt gaan doen. Wil je een interview houden, wil je dat filmen (dat laatste is vaak moeilijk te realiseren). Of interview je via mail?
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

cynthiasparkx

#2
Citaat van: Koffie op januari 31, 2018, 01:33:19 PM
Welkom! Ik ben al te oud, maar vind het leuk dat je interesse toont. Ik hoop dat je mensen bereid vindt om mee te werken.

Misschien is het handig om te vertellen wat je precies wilt gaan doen. Wil je een interview houden, wil je dat filmen (dat laatste is vaak moeilijk te realiseren). Of interview je via mail?


Bedankt voor je reactie! Ik zal het even wat extra toelichten:
Voor nu is het nog vooral de researchfase en wil ik graag in contact komen met mensen die zich hierin herkennen en deze interviewen via telefoon (na mailcontact) zodat ik me wat meer kan verdiepen in het onderwerp.
Vervolgens gaan we nog kijken naar hoe we dit gaan vormgeven in het programma. Het betekent dus niet per se dat je gefilmd zal worden. 

Tineke.

Hoi Cynthia, wat een leuk idee! Ikzelf ben 22 en laat niet iedereen weten dat ik Ace ben, wat mij niet de persoon maakt die je zoekt.. Hopelijk zijn er anderen die wel voldoen en willen meewerken!  :)

cynthiasparkx

Citaat van: Tineke. op februari 01, 2018, 07:40:05 PM
Hoi Cynthia, wat een leuk idee! Ikzelf ben 22 en laat niet iedereen weten dat ik Ace ben, wat mij niet de persoon maakt die je zoekt.. Hopelijk zijn er anderen die wel voldoen en willen meewerken!?  :)

Hoi Tineke,
Bedankt voor je reactie! Ik hoop het ook.

Ik vroeg me af of je er wellicht voor open staat om er anoniem met me over te praten? We zitten namelijk nog in de researchfase en ik ben vooral heel erg geïnteresseerd om er meer over te horen. Ik hoor het graag en je mag me ook altijd mailen op cynthia[at]sparkxmedia.nl

Tineke.

Citaat van: cynthiasparkx op februari 02, 2018, 09:47:08 AM
Citaat van: Tineke. op februari 01, 2018, 07:40:05 PM
Hoi Cynthia, wat een leuk idee! Ikzelf ben 22 en laat niet iedereen weten dat ik Ace ben, wat mij niet de persoon maakt die je zoekt.. Hopelijk zijn er anderen die wel voldoen en willen meewerken!??  :)

Hoi Tineke,
Bedankt voor je reactie! Ik hoop het ook.

Ik vroeg me af of je er wellicht voor open staat om er anoniem met me over te praten? We zitten namelijk nog in de researchfase en ik ben vooral heel erg geïnteresseerd om er meer over te horen. Ik hoor het graag en je mag me ook altijd mailen op cynthia[at]sparkxmedia.nl


Hoi Cynthia, waarom ook niet! Ik mail je vanavond.

cynthiasparkx

Citaat van: Tineke. op februari 02, 2018, 10:09:34 AM
Citaat van: cynthiasparkx op februari 02, 2018, 09:47:08 AM
Citaat van: Tineke. op februari 01, 2018, 07:40:05 PM
Hoi Cynthia, wat een leuk idee! Ikzelf ben 22 en laat niet iedereen weten dat ik Ace ben, wat mij niet de persoon maakt die je zoekt.. Hopelijk zijn er anderen die wel voldoen en willen meewerken!???  :)

Hoi Tineke,
Bedankt voor je reactie! Ik hoop het ook.

Ik vroeg me af of je er wellicht voor open staat om er anoniem met me over te praten? We zitten namelijk nog in de researchfase en ik ben vooral heel erg geïnteresseerd om er meer over te horen. Ik hoor het graag en je mag me ook altijd mailen op cynthia[at]sparkxmedia.nl


Hoi Cynthia, waarom ook niet! Ik mail je vanavond.


Hoi Tineke, wat goed om te horen. Alvast heel erg bedankt!
Ik kijk uit naar je mailtje.

Fricai

Hey Cynthia, mag ik vragen welk online platform? Of wiens idee het was om iets te doen met die onderwerp? :)
Ik zat te kijken op de site van Sparkxmedia, het lijkt of die (jullie?) filmpjes e.d. produceren in opdracht van klanten?

Groeten & Succes! :wave:

cynthiasparkx

Citaat van: Fricai op februari 09, 2018, 07:05:49 PM
Hey Cynthia, mag ik vragen welk online platform? Of wiens idee het was om iets te doen met die onderwerp? :)
Ik zat te kijken op de site van Sparkxmedia, het lijkt of die (jullie?) filmpjes e.d. produceren in opdracht van klanten?

Groeten & Succes! :wave:


He! Sorry voor de wat late reactie. Wij bij Sparkxmedia maken inderdaad filmpjes in opdracht van klanten maar ook uit eigen initiatief die dan vervolgens op een online platform uitgezonden worden.
Helaas kan ik nog niet zeggen voor welk online platform dit zal zijn omdat we nog in de researchfase zitten en nog niks definitief is. Wel kan ik vertellen dat het idee vanuit onszelf (mij) is gekomen vanwege interesse in dit onderwerp.

Hopelijk heb ik hier mee je vragen beantwoordt.
Groetjes!

cynthiasparkx

Hoi iedereen,

Op dit moment ben ik nog steeds druk bezig met mijn research fase en wil ik nog heel graag in contact komen met een man en/of een stel.
Ik hoor het graag mocht er iemand zijn die zich aangesproken voelt en met mij hierover zou willen praten.

:)

AceVentura

Hoi Cynthia,

Bedankt voor je interesse in aseksualiteit. Ik heb zelf niet zo'n behoefte aan online filmpjes enzo, maar als ik je kan helpen met informatie in je research fase doe ik dat graag. Heb je daar interesse in ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Erinacea

Dag cynthia,

Ik zie deze topic nu pas, en lees je verzoek voor een man en/of een stel... dus een single vrouw van 24 is niet meer nodig? :)

cynthiasparkx

Citaat van: AceVentura op maart 05, 2018, 04:45:08 PM
Hoi Cynthia,

Bedankt voor je interesse in aseksualiteit. Ik heb zelf niet zo'n behoefte aan online filmpjes enzo, maar als ik je kan helpen met informatie in je research fase doe ik dat graag. Heb je daar interesse in ?


Hoi!

Zeker, daarmee help je me ook al enorm :) Zou je me willen mailen op cynthia[at]sparkxmedia.nl?
Alvast heel erg bedankt voor je hulp!


cynthiasparkx

Citaat van: Erinacea op maart 06, 2018, 04:19:24 PM
Dag cynthia,

Ik zie deze topic nu pas, en lees je verzoek voor een man en/of een stel... dus een single vrouw van 24 is niet meer nodig? :)

He!
Om mijn research fase compleet te maken ben ik inderdaad nu vooral op zoek naar een man en/of stel.. maar: hoe meer verhalen hoe beter. Ik ben namelijk ook heel erg benieuwd naar jouw verhaal en ervaringen :)
Zou je me willen mailen op cynthia[at]sparkxmedia.nl?

Alvast heel erg bedankt!

AceVentura

Citaat van: cynthiasparkx op maart 07, 2018, 10:49:29 AM
Hoi!

Zeker, daarmee help je me ook al enorm :) Zou je me willen mailen op cynthia[at]sparkxmedia.nl?
Alvast heel erg bedankt voor je hulp!
Prima, mail komt eraan
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler