Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gezocht voor geschreven interview op website: Jonge vrouw die wil vertellen

Gestart door Yas, februari 13, 2018, 03:17:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yas

Beste leden!

Op Beautify.nl, een online magazine voor jonge vrouwen (18-30), willen we graag aandacht besteden aan a-seksualiteit. Dit omdat het nog best een taboe is, maar ook een onderwerp waar een deel van onze lezeressen mee zit. We willen hen graag via een persoonlijk verhaal informatie geven over aseksualiteit. En tegelijkertijd laten zien dat zij niet de enige zijn.

Jullie raden het waarschijnlijk al, ik ben op zoek naar een jonge vrouw die haar verhaal wil vertellen voor een artikel. Ik ben vooral benieuwd hoe je er achter kwam dat je aseksueel bent. Tegen wat voor soort situaties je aanloopt in het leven (bijvoorbeeld als je aan het daten bent, of als je vriendinnen eindeloze gesprekken over seks hebben). Maar ook of er misschien voordelen zijn of leukere kanten. Kortom, het hele verhaal.

Het gesprek zal waarschijnlijk telefonisch zijn, maar mag ook face-to-face als je dat liever hebt. Het verhaal mag natuurlijk anoniem geplaatst worden (onder een gefingeerde naam).

Ik hoor graag of er iemand wil meewerken aan het artikel. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust! Jullie mogen ook mailen: y.esser@wayneparkerkent.com.

Hartelijke groet! Yasmine

introvert_ace


Koffie

Welkom! Ik zie dat je in elk geval al een reactie hebt. Ik zelf val niet meer binnen de doelgroep, maar ik wens je veel succes!
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Bedankt voor je interesse in aseksualiteit Yasmine,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Ik val zelf buiten je doelgroep, en wil je wel veel succes wensen met het artikel, maak er wat moois van !
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler


introvert_ace