Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

antwoord gevonden in het lied "Love changes everything"

Gestart door Hanneke, februari 22, 2018, 07:47:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hanneke

Is het mogelijk dat ik schrik heb voor liefde en seks omdat "Love changes everything"?

Ik heb de voorbije dagen weer zitten luisteren naar de versie van "Love changes everything" waar Michael Ball zijn fantastische song samen zingt met Alfie Boe. (I absolutely love those two!!!) Het gekibbel tussendoor in de show tussen de twee deed mij denken aan hoe ik zelf ook niet liever zou willen dan eens verliefd zijn, en iemand die ook op mij verliefd is, maar tegelijkertijd weet ik dat dat heel moeilijk is!
Ik word nog steeds al nerveus als een man dicht in de buurt komt en vriendelijk is tegen mij. (sinds ik gepest werd door jongens)

Ik denk dat ik gewoon niet (meer) in staat ben om liefde alles te laten overnemen, to let it all go and change. 

AceVentura

Het kan zeker dat een nare ervaring uit het verleden nu effect heeft op hoe je dingen nu ervaart. Wat mooi dat dit nummer je heeft geholpen om naar dit antwoord te komen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai

Hey Hanneke!

Het is me niet zo duidelijk om het vooral gaat om nervositeit/verlegenheid of iets in die richting, of meer om een angst voor verlies van controle/zelfstandigheid, iets in die richting...? Of is het een beetje van beide?

Ik heb de langdurige relaties die ik heb gehad wel moeilijk gevonden, maar om duidelijk aanwijsbare redenen, anders dan de verliefdheid zelf. Wederzijdse verliefdheid vond ik fantastisch op geen enkele manier moeilijk. :)