Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Alestorm

Gestart door gideon, maart 03, 2018, 10:41:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gideon

OMG  Alestorm!!  8)

"We are here to drink your beer, and steal your rum with the point of a gun! "   :schater:

Tineke.

Citaat van: gideon op maart 03, 2018, 10:41:06 PM
OMG?  Alestorm!!?  8)

"We are here to drink your beer, and steal your rum with the point of a gun! "?  ? :schater:

Volgens mij is het "at the point of a gun" ipv "with", maar jaaaaaa Alestorm! Ken je "Fucked with an Anchor" en "Mexico" al? Ook erg leuk haha.

gideon

Citaat van: Tineke. op maart 03, 2018, 10:53:17 PM
Citaat van: gideon op maart 03, 2018, 10:41:06 PM
OMG??  Alestorm!!??  8)

"We are here to drink your beer, and steal your rum with the point of a gun! "??  ?? :schater:

Volgens mij is het "at the point of a gun" ipv "with", maar jaaaaaa Alestorm! Ken je "Fucked with an Anchor" en "Mexico" al? Ook erg leuk haha.

Ken ze allemaal! :)   Net als alles van Sabaton.

Tineke.

Citaat van: gideon op maart 04, 2018, 03:06:26 PM
Ken ze allemaal! :)?  ? Net als alles van Sabaton.

Aaaah beter! Al eens naar een concert van ze geweest?

Somebody someome

Aaa nog een alestorm fan.

gideon

Citaat van: Tineke. op maart 04, 2018, 04:05:43 PM
Citaat van: gideon op maart 04, 2018, 03:06:26 PM
Ken ze allemaal! :)??  ?? Net als alles van Sabaton.

Aaaah beter! Al eens naar een concert van ze geweest?

Van Alestorm niet. Van Sabaton twee keer. Beste concerten ooit! En ergens ook erg grappig.. :)

Tineke.

Citaat van: gideon op maart 04, 2018, 06:08:49 PM
Van Alestorm niet. Van Sabaton twee keer. Beste concerten ooit! En ergens ook erg grappig.. :)

Alestorm zou je echt eens moeten zien spelen! Geniale shows haha :)

Erik7494

Napalm Records heeft een ton aan goede bands. Alestorm is fantastisch, maar ik ben de laatste tijd ook fan van Russkaja. En Korpiklaani natuurlijk.
"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun

Tineke.

Citaat van: Erik7494 op maart 08, 2018, 07:29:43 AM
Napalm Records heeft een ton aan goede bands. Alestorm is fantastisch, maar ik ben de laatste tijd ook fan van Russkaja. En Korpiklaani natuurlijk.

Jaaaa klopt! Goed label gewoon haha

Somebody someome

Net als nucleair blast records ook veel goeds bands onder zich

gideon

Citaat van: Somebody someone op maart 08, 2018, 08:07:57 AM
Net als nucleair blast records ook veel goeds bands onder zich


Klopt. Volgens mij hebben zij ook Powerwolf onder conctact dacht ik. Of is dat toch Napalm?

Maakt niet uit. Is ook gewoon vet. "Sanctifed by dynamite" loll.

Erik7494

Citaat van: gideon op maart 10, 2018, 03:27:23 PM
Citaat van: Somebody someone op maart 08, 2018, 08:07:57 AM
Net als nucleair blast records ook veel goeds bands onder zich


Klopt. Volgens mij hebben zij ook Powerwolf onder conctact dacht ik. Of is dat toch Napalm?

Maakt niet uit. Is ook gewoon vet. "Sanctifed by dynamite" loll.

Napalm heeft ook Nederlands' beste metalband: Heidevolk: ? https://www.youtube.com/watch?v=2ddQ2cmtCFM


En een van mijn favorieten, TYR, uit de FaerOer: https://www.youtube.com/watch?v=0I1geB7U5VI
"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun

Somebody someome

anyway mijn meest favoriete bands zijn korn iced earth bfmv en kamelot ( I know 4 totaal verschillende genres binnen de metal)

Koloios

Om eerlijk te zijn had ik nooit gedacht hier gesprekken over Alestorm tegen te komen, maar verwachtingen...  :schater:

Heb ze al een tijdje niet meer beluisterd, maar ik kan me nog herinneren dat ze live de sfeer er echt goed in weten te brengen. Bedenk me nu ook net dat dat alweer 6 jaar geleden was.


Tineke.

Citaat van: Koloios op mei 17, 2018, 05:13:21 PM
Om eerlijk te zijn had ik nooit gedacht hier gesprekken over Alestorm tegen te komen, maar verwachtingen...?  :schater:

Heb ze al een tijdje niet meer beluisterd, maar ik kan me nog herinneren dat ze live de sfeer er echt goed in weten te brengen. Bedenk me nu ook net dat dat alweer 6 jaar geleden was.



6 jaar later weten ze live de sfeer er nog goed in te krijgen! :)