Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Nieuw contact

Gestart door Fighter, maart 06, 2018, 09:23:40 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fighter

Beste Allemaal,

Al enkele maanden/jaren ben ik lid van dit leuke forum en lees ik graag mee met jullie vragen en opmerkingen over asexualiteit.
Zelf ben ik een spontane opgewekte 28jarige (bijna 29 in mei) vrouw woonachtig in de provintie Gelderland en zelf ben ik ook al heel mn leven asexueel.
De laatste maanden merk ik dat ik de behoefte krijg aan een arm om mij heen, knuffelen, en samen leuke en gezellige dingen te ondernemen.
Ook sta ik open voor een luisterend oor in moeilijke tijden.
Uiteraard heb ik me ook weleens ingeschreven op een datingsite maar merk dat mijn asexualteit bij de meeste mannen een enorm struikelblok kan zijn.

In het dagelijks leven werk ik met dementerende oudere in een verzorgingstehuis, dit doe ik dan ook met veel passie.
In mij vrije tijd sport ik veel, en pas ik graag op mn nichtje en neefjes.
Ook zing ik in een gospelkoor, wat mij erg blij maakt.
Mensen die dichtbij mij staan, zeggen dat ik een lief verzorgend karakter heb.

Spreekt dit berichtje jou aan? En zou je het leuk en fijn vinden om met mij in contact te komen? Stuur dan eens gerust een pbtje mijn kant op.

Liefs,
..........

Knuffelkont90

Beste Fighter,

Ik kan je nog geen pbtje sturen omdat ik hier nieuw ben, maar ben zelf ook iemand die niet echt behoefte heeft aan sex maar wel aan een naaste in mijn leven. Ik val dus wel op vrouwen. Ben iemand die wel graag knuffelt en er emotioneel voor iemand is.

Ik ben een jongen van 27 uit de provincie Utrecht, hou van sporten, tafelen, leuke dingen met mijn familie doen en nog meer.

Werk fulltime maar heb nog wel genoeg tijd voor andere dingen dus! Zou erg graag met je in contact komen, stuur me maar een pbtje als je wil!

Knuffels!