Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gezocht voor interview in Glamour

Gestart door Amandavs, maart 09, 2018, 11:25:50 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Amandavs

Update: ik heb voldoende aanmeldingen ontvangen, dank!

Beste forummers,

Voor tijdschrift Glamour zoek ik een vrouw (ong 20-38 jaar) die aseksueel is en dat liever niet aan anderen vertelt. Wat maakt het voor jou lastig om dit te delen? Hoe belangrijk is dan een forum zoals dit waarop je wel helemaal jezelf kan zijn? Hoe reageren mensen als je het wel vertelt? ? 

Dit interview kan anoniem (daarna werk ik het uit en kan je het lezen om te checken of ik alles goed & zorgvuldig heb opgeschreven). Er komt wel een foto bij waarbij je onherkenbaar in beeld wordt gebracht.

Heb je interesse of vragen, stuur me dan een e-mail: amandavschaik@gmail.com. Of reageer hieronder. Ik hoop dat ik een Ace kan interviewen!

Hartelijke groeten,
Amanda van Schaik ? 

AceVentura

Welkom op het forum Amanda, en bedankt voor je interesse in aseksualiteit  :cake: :cake: :cake: :cake:

Ik val buiten je doelgroep en wil je in ieder geval veel succes wensen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai

Hey Amanda, veel succes, hoop dat je iemand vindt en er wat moois van maakt! :wave:

Tempesta

Hoi Amanda,

Voor de volledigheid: hoe zou je dit interview willen afnemen, telefonisch / face to face / email / chat?

Ace89

Jammer dat er een (onherkenbare) foto van de persoon bij moet, dat houdt me toch tegen. Wel super dat jullie hier aandacht aan willen besteden!
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Alert


G86

ja, die foto lijkt me ook niks. En waarom moet die er bij als het toch onherkenbaar is?

Somebody someome

met onherkenbare foto lijkt het net zo'n aflevering van Peter r de vries xd haha

Amandavs

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb meerdere aanmeldingen aanmeldingen ontvangen - echt superleuk -  dus ik ben niet langer op zoek. En bedankt dat ik hier een oproepje kon plaatsen!