Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Voorlichting over aseksualiteit bij het COC

Gestart door Amber, maart 14, 2018, 09:56:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Amber

Thanks voor de reacties allemaal! Koen bood gelijk al aan dat we een zaal op hun kantoor in Amsterdam kunnen gebruiken voor een meetup. Dat zit op de Nieuwe Herengracht, vlakbij Artis en een heleboel musea als we er nog een uitje van willen maken. ;) Het leek mij sowieso wel een leuk idee om een keer met een groepje aseksuelen langs te gaan, zodat mensen van onze community het COC wat beter leren kennen, en wij wat zichbaarder worden voor hun. Ik zal ook nog even vragen of ze misschien een locatie hebben in Utrecht die we mogen gebruiken, want dan hebben we ook een wat centraler punt om eens te meeten.

Koloios

Citaat van: Amber op april 13, 2018, 11:30:50 AM
[...] vlakbij Artis en een heleboel musea als we er nog een uitje van willen maken.

Iets met Micropia en amoeben.

Super dat je dit allemaal hebt weten te regelen trouwens!

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai

#33
(A)moeben? Onze familie! Let's do it! :cheerleader: :cheerleader:

Briggy

12-1-2015 <3 MarkA

aeronaut

Supergoed allemaal :cheerleader:

Wat betreft de discussie over alle lettertjes in het acroniem op de vorige pagina, wat ik het meeste zie is LGBTQIA+. Ik heb ook wel eens QILTBAG (al dan niet met de +) voorbij zien komen, want dat kan je tenminste uitspreken :D