Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

8 t/m 10 juni 2018, The Hague Rainbow Festival

Gestart door AceVentura, maart 15, 2018, 08:41:37 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

Van vrijdag avond 8 juni t//m zondag 10 juni is er weer het The Hague Rainbow Festival, zoals de naam misschien al doet vermoeden een hoop gezelligheid in Den Haag rondom LHBT,
Het volledige programma kan je hier zien: http://www.thrf.nl
Aan de Pride Walk wil ik zeker gaan deelnemen, met de Canal Pride heb ik wat minder dus daar ben ik nog niet over uit  ::)

Gaan er nog meer van hier naar de activiteiten en is heet misschien leuk om elkaar op te zoeken ?

Groetjes,
Ace
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

De The Hague Canal Parade is afgelast! De gemeente komt bij nader inzien toch niet met geld over de brug!

Voor de rest gaat alles gewoon door.

AceVentura

Leuke woordspeling .... niet over de burg komen bij een canal pride  ;D Wel jammer dat het niet door kan gaan.

Zoals gezegd vind ik persoonlijk de pride walk belangrijker, dus ik ben blij dat dat wel door gaat  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

De Pride Walk komt inmiddels snel dichterbij, wie gaan er nog meer meer doen? Vorig jaar was het erg gezellig en liepen er enkele honderden mensen mee, je bent dus zeker niet de enige. En er was ook een klein maar fijn groepje aseksuelen, hier kan je onze ervaringen lezen: http://du.asexuality.org/index.php?topic=5330.msg157332#msg157332

Zelf zal ik zeker mee lopen, en ik kan in ieder geval zorgen voor een aseksualiteit vlag zodat we herkenbaar zijn.
Voordat we gaan lopen verzamelen we bij het homo monument (vlak bij centraal station): https://nl.wikipedia.org/wiki/Homomonument_Den_Haag_Internationaal
Tegen die tijd is het waarschijnlijk ook goed herkenbaar door een kleurrijke menigte en muziek  ;D

De kans is groot dat ik na de walk niet lang kan blijven hangen en kan blijven eten, die avond wordt ik op een verjaardag verwacht  ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Briggy

Lijkt mij leuk! Hopelijk kan ik vrij krijgen :)!
12-1-2015 <3 MarkA

Jan H

Ik denk dat ik ook wel meekan dan. Maar eerst even kijken hoe het lever verder gaat. ;)

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Komend weekend is het alweer zo ver: Zaterdag is de Pride Walk The Hague :cheerleader:

De festiviteiten beginnen om 13:30, en om 14:30 zal de stoet daadwerkelijk gaan lopen. Zelf zal ik waarschijnlijk rond 13:30 (of mogelijk zelfs eerder) rond het startpunt (het Homomonument) te vinden zijn.  Meer details vind je op: http://www.thrf.nl/pride-walk/info-pride-walk

Ik neem vooral m'n Ace vlag en mezelf mee ;D

Wat tips voor als je mee loopt:
- Zorg voor schoenen waar je goed op loopt
- Het is geen enorme afstand, we doen er wel lang over, dus zorg dat je wat eten/drinken bij je hebt voor onderweg
- Geen idee wat het weer gaat doen, maar je zal weinig in de schaduw lopen, zorg dus voor bescherming tegen de zon

Wie loopt er mee?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Helaas, ik ben er niet bij. Andere zaken gaan nu even voor. :-\
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Het lijkt erop dat de weersverwachting het spannend houd voor morgen. De temperatuur zit wel goed, en over de neerslag lopen de verwachtingen uiteen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jann

Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

AceVentura

Zo te zien gaat het allemaal goed komen, dus we gaan er een mooie dag van maken  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jan H

Leuk ik kom vanmiddag ook naar den haag, maar moet wel eerder weg.

Hilde

#14
Voor wie niet bij The Hague Pride Walk kon zijn: de ACE groep *straalde*! :cheerleader:

De ACE Pride vlag met enkele trotse dragers spotte ik ook in de reportage op Omroep West. :D


(Link gefixt door Edewecht)