Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

man 27 jaar zoekt vrouw

Gestart door Antwerpen1991, maart 16, 2018, 08:40:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Antwerpen1991

Hey,

Ik ben Jonas, juist 27 jaar en ben op zoek naar een lieve, leuke dame.
Ben het alleen zijn meer dan beu en zou graag leuke dingen samen doen, gemeenschappelijke doelen stellen, ... een relatie opbouwen.
Ik hou van leuke uitstapjes, activiteiten, maar ben ook wel graag thuis. Zou toch minstens 1 maal per jaar op reis gaan (PS zoek voor deze zomer nog een travel mate).
Om mij toch een beetje te positioneren (wat niet altijd gemakkelijk is): Ik zie mezelf eerder als demiseksueel / grijze A en vind tederheid en lichamelijkheid enorm belangrijk (maar vind seks op zich dan weer niet super belangrijk)

indien u zich aangesproken voelt, stuur maar een privéberichtje :D
Groetjes
Jonas

Lentebries

Hi,
Ik woon in NL.
Opzich lijkt het mij wel leuk om contact te hebben.

Ik ben een vrouw van 29.
Voor mij eerste keer dat ik reageer op een website als deze :-)
Nog wel spannend allemaal.  :bloos:

Ik heb wel een libido, maar niet al te hoog.
Zelf voel ik mij prettiger gewoon een relatie te hebben gebaseerd op het "soulmate" concept, weet anders ook niet hoe dat uit te leggen.

Ik heb geen idee hoe ik een privébericht moet sturen, heb de knop nog niet gevonden :-)
Ben benieuwd of ik wat terug hoor.

Gr  :wave:

Edewecht

Citaat van: Lentebries op april 01, 2018, 10:22:06 PM

Ik heb geen idee hoe ik een privébericht moet sturen, heb de knop nog niet gevonden :-)


Nu je 1 berichtje hebt gepost kun je privéberichten versturen, Lentebries. Welkom.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)