Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Verlangen

Gestart door Coralie, maart 19, 2018, 11:00:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Coralie

Hey

Ik ben een verlegen, gevoelig ? en soms wat onzeker meisje die op zoek is naar een lieve zachtaardige jongen waarin open communicatie belangrijk is.

Ik zoek iemand met gelijke interesses waarin we ook elkaar eigenheid kunnen blijven behouden.

Ik heb een psychische kwetsbaarheid.
Ik zoek een respectvol iemand waarmee ik samen dingen kan doen die we allebei leuk vinden, en elkaar daar ook in kunnen ontmoeten in ons anders zijn. Zoals muziek delen, spelletjes spelen, samen naar een film kijken. Iets drinken, erover praten, filosoferen, genegenheid, verlegenheid.
Als er een goede verbinding tussen ons is wil ik wel meer dan vriendschap, waarin we soms contact kunnen maken met elkaar innerlijk kind. Ik ben seksueel redelijke onervaren en heb ook enkele ervaringen achter de rug die niet mijn ding waren. maar verlang wel naar strelen, zachtjes knuffelen. Elkaar lichaam ontdekken met respect voor grenzen. Ik ben vooral iemand die emotionele intimiteit heel belangrijk en waardig vind. Vooral daarvan wordt ik een beetje opgewonden.

Ik ben een muziekfanaat, en ook een natuurmens, soms mis ik de natuur, Ik weet veel over planten en ecologisch tuinieren en ben momenteel heel zoekend.
Ik heb wel enkele angsten waar ik nog aan het werken ben in een psyschosociaal revalidatiecentrum.

Ik zoek iemand uit België.Ik ben 25 jaar en zoek iemand van tussen de 23 tot 30 jaar. Ik ben woonachtig in Kortrijk.

Ik ben verlegen en timide, introvert en soms onzeker persoon.
Ik heb een diep gevoelsleven en heb een uitgesproken mening maar ik train mezelf in assertiviteit
ik hou van de natuur en heb veel kamerplantjes staan
ik dans en wandel graag
op sommige dagen kan ik me heel verdrietig voelen
ik geniet van gewoon te ZIJN
Ik ? heb een volkstuintje
Ik heb een diploma groenmanagement
Ik ben graag creatief en expressief bezig
Ik zorg voor mijn lichaam
Ik denk graag na, maar pieker soms veel en verlies me dan in mijn gedachten
ik ben geïnteresseerd in ecologisch tuinieren
ik respecteer mijn lichaam en ben veel bezig rond bodyimage
Het mooiste deel van mijn lichaam en waar ik best tevreden over ben zijn mijn borsten
ik vind fantasie belangrijk
soms voel ik mij alleen
ik ga binnenkort naar een concert van Björk

Koffie

Welkom en succes! Sommige mensen vinden het handig om te weten binnen welke leeftijden je zoekt en wat je zoekgebied is. Of dat dat allemaal niet uitmaakt. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Dat staat in de poll vraag, misschien niet de beste manier om dat te doen. Als je wilt kan je je berichtje aanpassen en het ook daar neerzetten.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Ah, dat had ik helemaal niet gezien, sorry! :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Luigi

Hallo Coralie,

Edit: Je woont in Kortrijk volgens de poll? Dan woon je helaas heel erg ver van mijn af... Dan kan ik helaas alleen internet contact bieden omdat het voor mij niet haalbaar is om daar heen te gaan helaas.. :(

Liefs, Luigi

Coralie

Ja het is nog een beetje zoeken hoe het hier allemaal werkt.

Jammer dat de meesten van jullie zo ver wonen. Ik vraag me af of er hier eigenlijk wel belgen op zitten.

Koffie

We hebben volgens mij een tijd gehad dat er meer Belgen actief waren. Maar nu weet ik 't niet, het kan wat minder zijn. Mensen zijn vaak tijdelijk hier op het forum en als ze de zaken voor zichzelf beter op een rijtje hebben, hebben ze het forum minder nodig, denk ik.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie