Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gezocht: vrouw (twintiger/dertiger) voor interview Marie Claire

Gestart door Journalist Marjolein, maart 27, 2018, 11:57:24 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Journalist Marjolein

Hallo,

Graag wil ik voor het tijdschrift Marie Claire een artikel schrijven over aseksualiteit en wat dit in de praktijk met zich meebrengt, zoals in het zoeken naar/aangaan van relaties.
Hiervoor zoek ik een vrouw, twintiger of dertiger, die hiermee te maken heeft en daarover wil vertellen. Mag desgewenst anoniem.
Interesse? Mail me op straatmanmarjolein@gmail.com

Groetjes,

Marjolein

Koffie

Welkom en fijn dat je interesse toont in aseksualiteit!
Ik zelf val op mijn leeftijd buiten je doelgroep, maar ik hoop dat zich iemand meldt.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Ace89

Leuk dat je erover wilt schrijven! Ik heb wel interesse als het via de email gaat, mits anoniem en zonder foto.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Tineke.

Hoi Marjolein! Net als Nikkinda heb ik wel interesse mijn verhaal te doen, zolang dit anoniem is en zonder foto. Ik ben nog niet 'uit de kast' tegenover mijn familie en collegas :')

G86