Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Man (31) zoekt man/vrouw met dezelfde denk-/levenswijze (ECiW / ACiM)

Gestart door Fabian, april 06, 2018, 01:04:08 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fabian

Aangezien mijn vorige contactadvertentie (terecht) verplaatst is naar een andere rubriek, hier een nieuwe poging. Dit keer met het doel waarmee het oorspronkelijke bericht geschreven was, namelijk het vinden van een broeder/zuster met dezelfde denk-/levenswijze voor een vriendschap/relatie/etc.

Ik ben een 31-jarige man uit Deventer die al sinds enige tijd bezig is met 'Een Cursus in Wonderen' en de boeken van Gary R. Renard. Ondanks dat ik niet in de "illusie" geloof probeer ik er wel het beste van te maken, dus ben ik ondanks dat een echte levensgenieter en verloopt alles wat ik in het dagelijks leven meemaak voorspoedig. Ik ben op zoek naar een leuke man of vrouw die eveneens in het dagelijks leven bezig is met ECiW (of eenzelfde soortgelijke denk-/levenswijze) en positief in het leven staat. Ik stel verder geen eisen gerelateerd aan "de vorm".

Voor meer info, zie het verplaatste onderwerp via: http://du.asexuality.org/index.php?topic=6000.0, of stuur bij vragen een persoonlijk berichtje en krijg gegarandeerd altijd antwoord terug :)

Groet,

Fabian