Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Stampmedia zoekt een jonge aseksuele die zijn verhaal wil doen voor de camera

Gestart door a-typisch journalist, april 11, 2018, 03:24:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

a-typisch journalist

Ben jij tussen de 16-25 jaar en aseksueel? Wil jij graag je verhaal kwijt?

Met stampmedia wil ik graag een persoonlijk portret maken rond aseksualitiet. Dit onderwerp komt nog te weinig voor in de media en is voor veel mensen nog te ver van hun bed. Ik wil graag die taboe-sfeer doorbreken en een realistisch, persoonlijk beeld scheppen van wat aseksualiteit nu juist inhoudt.

Zie jij dit zitten? Contacteer me dan via mats@stampmedia.be of bereik mij via het nummer: +32 (0)3 294 68 38

Hopelijk tot snel!

Mats

Edewecht

Welkom op het forum, a-typisch journalist.

Misschien is het wel handig als je wat meer over jezelf vertelt.
Je moet namelijk weten dat een mens zich (zeer) kwetsbaar opstelt als zij/hij zich laat interviewen/portretteren/filmen/... Zeker jongere mensen van 16-25.

Wat is je achtergrond? Wat is je doel? In wat voor programma of op welk soort medium wil je werken? Hoe ga je voorkomen dat het aapjes-kijken wordt? Vanwaar je belangstelling voor aseksualiteit? Ben je zelf betrokken bij LHBT++ of en/of holebi++?
Kun je ons voorbeelden geven van reportages die je al gemaakt hebt?

Zomaar wat vragen die bij mij opkomen. Ikzelf ben 55, dus ik val buiten je doelgroep.
Ik zie je antwoorden met belangstelling tegemoet. :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

a-typisch journalist

Dag Edewecht,

Klopt wat je zegt! Bij deze stel ik me even voor:

Ik ben Mats Van Houwenhuyse, 21 jaar en ik zit in m'n laatste jaar Journalistiek op de AP Hogeschool in Antwerpen. Momenteel loop ik stage bij Stampmedia, een persagentschap dat zich vooral focust op jonge mensen met een bijzonder verhaal. Ik behoor zelf niet tot de LHBT++ maar ben hier wel erg door geïnteresseerd. Vooral voor aseksualiteit heb ik erg veel belangstelling. Ik wil daarom graag een kort videoportret maken van een jongere die aseksueel is. De bedoeling van dit filmpje is vooral om de persoonlijkheid van de persoon te belichten en meer begrip/duidelijkheid scheppen rond aseksualiteit. Het is dus absoluut niet de bedoeling om er een freakshow van te maken.

Ik hoop dat ik via dit forum iemand kan bereiken.

Groetjes,

Mats

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)