Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Oriënterend

Gestart door Empo, april 27, 2018, 01:12:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koffie

Heb je niet een wit vlak onder aan het topic? Dus als je het topic helemaal naar beneden scrollt? Daar staat de optie 'snel beantwoorden' met dat witte vlak. Tenminste, bij mij wel. Daar staan dan niet de smilies en de tekstopties boven zoals bij het tekstvlak dat je krijgt als je op 'reageren' klikt. En dat is veel rustiger aan d'oogjes.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Empo

Citaat van: Koffie op mei 01, 2018, 05:36:58 PM
Heb je niet een wit vlak onder aan het topic? Dus als je het topic helemaal naar beneden scrollt? Daar staat de optie 'snel beantwoorden' met dat witte vlak. Tenminste, bij mij wel. Daar staan dan niet de smilies en de tekstopties boven zoals bij het tekstvlak dat je krijgt als je op 'reageren' klikt. En dat is veel rustiger aan d'oogjes.

Zo ziet het er bij mij uit (zie screenshot):

Edewecht

Dat ligt aan je instellingen. Wil je dit veranderen, ga dan naar je Profiel.
- Kies "Lay-out voorkeuren"
- Bijna onderaan staat de optie "Gebruik 'Snel Reageren' in topicweergave:" met drie keuzemogelijkheden.
- Kies jouw voorkeur.

Succes! [smile!]
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Empo

Gelukt! Bedankt Edewecht :-)

Koffie

Ik ook weer wat geleerd. Ik had dus geen idee dat dat aan je instellingen kon liggen. :) Zelf heb ik dat nooit bewust ingesteld. Geloof ik. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Empo

Ik ben ook blij... dat ik niet kippig ben :D