Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Dating site

Gestart door G86, november 01, 2017, 09:30:18 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Willem

Citaat van: Briggy op november 03, 2017, 02:02:13 PM
Okcupid kun je ook aangeven dat je aseksueel bent, en waar je wilt zoeken. Zijn best veel NL/Belgische aces.

Ik heb de test gedaan op OKC via deze zoekopdracht bij "Browse Matches":
All genders who are asexual ages 18-99 located within 500 km of Breda, Noord-Brabant online within the last year.
Resultaat : 4 profielen (het mijne uiteraard niet meegeteld)
1 vrouw in Zwitserland,  1 vrouw in Duitsland, 1 vrouw in Nederland, 1 vrouw in Frankrijk. 
Dat is het ...

Hoe vind jij dan "best veel aces" op OKC ?  ??? ??? ???
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Briggy

Die post was van een tijd geleden.

Maar als ik nu weer zoek krijg ik echt heel veel aseksuele mensen te zien, met dezelfde instellingen als jij?  ???
12-1-2015 <3 MarkA

Willem

Citaat van: Briggy op mei 10, 2018, 01:07:02 PM
Die post was van een tijd geleden.

Maar als ik nu weer zoek krijg ik echt heel veel aseksuele mensen te zien, met dezelfde instellingen als jij??  ???
Wel, ik krijg er dus die 4, niemand anders..
Correctie.  Identiek dezelfde search nogmaals gedaan: nu is die énige uit Nederland OOK verdwenen...
Betaal jij op OKC ?
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

AceVentura

Ik neem aan dat voor jouw zoekresultaten ook de voorkeuren die in het profiel van de ander meegenomen worden, anders is het natuurlijk geen match. Als er dus meer mensen zijn die een vrouw zoeken ipv. een man zou dat het verschil tussen jullie resultaten kunnen verklaren, ondanks dat jullie zelf dezelfde zoekcriteria gebruiken.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Willem

Citaat van: AceVentura op mei 12, 2018, 09:08:21 AM
Ik neem aan dat voor jouw zoekresultaten ook de voorkeuren die in het profiel van de ander meegenomen worden, anders is het natuurlijk geen match. Als er dus meer mensen zijn die een vrouw zoeken ipv. een man zou dat het verschil tussen jullie resultaten kunnen verklaren, ondanks dat jullie zelf dezelfde zoekcriteria gebruiken.
Dat klopt.  Ik bedoel, dat kan. 
Maar ik denk dat de "leeftijd" daar/hier de meeste slachtoffers maakt ....
Eenmaal boven de, pakweg, 55 jaar, sta je overal op de vuilnisbelt (in datingsoftware)  :bricks:
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner