Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Jongen (19)

Gestart door Mike99, april 17, 2018, 09:00:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mike99

Hallo iedereen!

Heb al even een account hier maar nog nooit iets durven posten.

Ik ben een jongen van 19 en woon in de omgeving Den Bosch/Nijmegen zit er precies tussenin maar ga naar school in Utrecht en vind reizen niet erg. Weet al ongeveer een half jaar dat ik ace ben en zou het heel erg leuk vinden om in contact te komen met andere aces en misschien wel een relatie te beginnen (val op vrouwen).

In mijn vrije tijd ga ik vaak naar een "vreemde" stad in Nederland om daar gewoon wat rond te kijken/lopen en chillen en verder kijk ik veel YouTube video's.

Ben niet echt goed in beschrijvingen van mezelf maar ben een open persoon en als je meer over mij wilt weten mag je alles vragen.

Groetjes, Mike


Fricai


Jann

Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

AceVentura

Welkom op het forum Mike,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Goed dat je het nu aandurft om hier de posten, hopelijk vind je iemand die bij je past.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Welkom en wie weet vind je wat contacten hier. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Mike99

Bedankt iedereen voor het warme welkom!

Tineke.

Welkom Mike!  :cake: Misschien leuk om eens naar een meeting te komen? Ben er zelf ook nooit geweest omdat ik nog maar een paar maand hier ben, maar ben zeker van plan eens naar zo'n meeting te gaan :)

Mike99

Citaat van: Tineke. op april 18, 2018, 09:26:45 PM
Welkom Mike!?  :cake: Misschien leuk om eens naar een meeting te komen? Ben er zelf ook nooit geweest omdat ik nog maar een paar maand hier ben, maar ben zeker van plan eens naar zo'n meeting te gaan :)

Hoi Tineke,

Ja lijkt mij ook erg leuk om naar een meeting te gaan! Nu het weer mooier weer wordt is een meeting wat makkelijker te organiseren denk ik. Gewoon lekker laagdrempelig afspreken in een parkje ofzo.

Tineke.

#9
Citaat van: Mike99 op april 18, 2018, 09:49:54 PM
Citaat van: Tineke. op april 18, 2018, 09:26:45 PM
Welkom Mike! :cake: Misschien leuk om eens naar een meeting te komen? Ben er zelf ook nooit geweest omdat ik nog maar een paar maand hier ben, maar ben zeker van plan eens naar zo'n meeting te gaan :)

Hoi Tineke,

Ja lijkt mij ook erg leuk om naar een meeting te gaan! Nu het weer mooier weer wordt is een meeting wat makkelijker te organiseren denk ik. Gewoon lekker laagdrempelig afspreken in een parkje ofzo.

In een ander topic denken we momenteel aan plekken als Zwolle, Utrecht, Nijmegen en Amsterdam! Nog niets definitiefs, wel veel intenties haha.

Marieke00

Ook toevallig ik woon naast den Bosch!

Mike99

Citaat van: Marieke00 op mei 01, 2018, 07:48:00 PM
Ook toevallig ik woon naast den Bosch!

Lol toevallig. Kom zowat elke dag in Den Bosch om over te stappen. Kom uit de stad van de messentrekkers (if you know what I mean)?

Marieke00


Mike99

Citaat van: Marieke00 op mei 03, 2018, 08:44:03 PM
Nee? Snap t niet?  :schater:

Oh haha.

Bedoel Oss erme. Is dus schijnbaar een soort inside joke ?

Somebody someome

Enige wat ik van oss weet is dat oss op de 1e plaats staat van mijn lelijkste steden top 10 in Nederland. Qua messentrekkers.  Groesbeek kan er ook wat van.