Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

BDSM en aseksualiteit

Gestart door ZoekIetsBijzonders, april 27, 2018, 12:46:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ZoekIetsBijzonders

hallo allemaal,

Ik weet dat het een kleine groep is maar er zullen ongetwijfeld mensen rondzwerven die aseksueel zijn en ook BDSM-gevoelens hebben. Waar ik zo benieuwd naar ben: bestaan jullie echt? :) En hoe geven jullie dit vorm? En zijn er plaatsen waar mensen met deze bijzondere combinatie elkaar treffen? Het lijken wel twee afzonderlijke werelden. Als je het ongemakkelijk vindt om via het forum te reageren: stuur vooral een berichtje.





JustKidding

Ja zeker, BDSM en aseksualiteit gaan doorgaans heel goed samen met de juiste partner, hierin heb ik zelf nu zo'n 8 jaar ervaring in. Op sommige momenten is het wel lastig wanneer je partner door BDSM meer zin krijgt in seks, ondanks dat met de juiste eerlijke en open communicatie samen kun je heel erg ver komen.

Wel moet ik zeggen dat ik zelf ook poly ben, wat betekent dat mijn partner wanneer ze iemand tegenkomen waar ze ook op verliefd worden, daar ook mee in een relatie mogen gaan. Van mij mogen ze dan ook seks hebben met de ander, maar op voorwaarde dat ze niet elk seinzoen van het jaar iemand anders hebben.

Simpel gezegd; ik geef dit vorm door bij het begin aan te geven dat er geen seks komt, dan kijk ik naar of onze BDSM interesses overeenkomen.
I'm an asexual that is not afraid of intimacy and/or a relationship with someone sexual active. I enjoy sexually intimacy with others, while not being sexually attracted to anyone; still I can become sexually triggered which can result in a lascivious state. I dislike penetrating.

I am a kinkster

Alert


Ace89

Ik hoor idd wel vaker van aces en bdsm. Maar de term bdsm is zo breed, het ligt er maar net aan waar de specifieke persoon van houdt.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Zoektocht


Koffie

Je bedoelt een persoonlijk bericht aan een mede-forummer?
je kunt bv. bij een bericht dat door die persoon is geschreven, in de informatie links op het scherm, op het tekstbalonnetje klikken.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Crash

Heyhey

Ik ben niet meer zo veel actief hier maar kwam toevallig nog eens langs....1 van mijn laatste posts ging over precies hetzelfde 'probleem'. Als je het fijn vind wil ik er best met je over praten en over ervaringen praten want we zullen wel op 1 lijn redelijk zitten denk ik.