AVEN - Aseksueel Voorlichtings- en Educatie Netwerk
Juni 24, 2018, 01:18:41                
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
Heb je je geregistreerd, maar ontvang je geen activerings-email?

Stuur dan een email naar:
mailaven @ xs4all.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

FAQ   Startpagina   Omlaag  Help  Zoek  Inloggen Registreren  
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: Dromen over seks  (gelezen 198 keer)
Gus Gus
Member
*

« Gepost op: Mei 04, 2018, 10:52:15 »

Gemiddeld gaan 8% van de dromen over seks. Waar ik benieuwd naar ben, is hoe dat bij aseksuelen zit. Ik start voor het eerst een poll, ik hoop dat het goed gaat. De twee laatste opties zijn eigenlijk subopties. Misschien kun je die beter negeren, maar ik vind het wel heel interessant om te onderzoeken  Undecided
Koffie
Administrator
A-phrodite

Sandra

« Antwoord #1 Gepost op: Mei 04, 2018, 12:32:56 »

Volgens mij droom ik echt nooit over seks. Ik kan me ook van vroeger herinneren dat ik me afvroeg of dat wel 'normaal' was, omdat 'iedereen' dat schijnbaar al dan niet regelmatig deed, maar ik niet. Smiley

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
Mijn wiki-verhaal: http://asexuality.org/du/wiki/index.php?title=Koffie
Somebody someone
Amoeba Colony
*

All I wanna do is to make love to you

« Antwoord #2 Gepost op: Mei 04, 2018, 12:51:13 »

Helemaal nooit. Droom meestal heel gevarieerd maar nooit over seks xd
Fricai
Administrator
A-phrodite

My Way

« Antwoord #3 Gepost op: Mei 04, 2018, 02:15:03 »

Heb de poll voor je aangepast, nu mag men tot maximaal 2 dingen aanvinken! Dan kunnen mensen zowel de vraag als de subopties beantwoorden! Wink

Volgens gaat bij mij, van de dromen waar ik me bewust van ben, nog minder dan 8% over seks. Ik denk dat ze wel 'positief' zijn, maar lang niet zo mooi als dromen over romantiek.
Briggy
Too Asexy for this Site

« Antwoord #4 Gepost op: Mei 04, 2018, 02:34:50 »

Kan de aantal keren op 1 hand tellen. Vaak werd ik dan helemaal verward wakker, omdat ik het in mijn droom helemaal ge-wel-dig vond  Huh

12-1-2015 <3 MarkA
Gus Gus
Member
*

« Antwoord #5 Gepost op: Mei 04, 2018, 03:49:47 »

Heb de poll voor je aangepast, nu mag men tot maximaal 2 dingen aanvinken! Dan kunnen mensen zowel de vraag als de subopties beantwoorden! Wink

Bedankt Fricai! :-)
Fairy
Asexy
**

« Antwoord #6 Gepost op: Mei 04, 2018, 04:51:59 »

Ik droom, helaas, weleens over seks. Waarbij het er altijd op neerkomt dat ik seks heb terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wil, en dat ik vreselijk bang ben om zwanger te worden. Heel naar vind ik dat soort dromen. Sad
Overigens droom ik ook geregeld dat ik een relatie heb met iemand met wie ik helemaal geen relatie wil hebben, wat ik, om wat voor reden dan ook, niet uitspreek. Ook niet fijn. Undecided

O God, ik wist niet waarheen ik ging
Toen ik dit land ben ingegaan
O God, ik wist niet waarheen ik ging
Maar laat mij uit dit land vandaan

She lives in lonely exile here
Until this world of shadows disappears
Willem
The Atrix Has You

Hetero-fiel Asexueel, en wel heel erg tactiel.

« Antwoord #7 Gepost op: Mei 09, 2018, 01:33:49 »

Ik droom soms (bepaalde periodes in het jaar vaak) wel op één lijn met mijn 'sthenolagnia/cratolagnia' gevoelswereld.  Maar dit is géén sex.

Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner
Silver
Amoeba
*

Live and let live!

« Antwoord #8 Gepost op: Mei 09, 2018, 04:55:40 »

ik droom soms over sex, maar dan ben ik nooit mezelf (of hoe ik eruit zie in deze wereld, maar dat ben ik ook nooit in mijn dromen).

*I am the one and only me! :p*
Gus Gus
Member
*

« Antwoord #9 Gepost op: Mei 09, 2018, 06:06:12 »

Wauw, wat een interessante reacties allemaal. En zo verschillend ook. Ik ben erg geïnteresseerd in dromen, en heb een database van 800 eigen dromen geanalyseerd op verschillende aspecten die ik interessant vond. Guess what, ik heb van alles geanalyseerd, maar niet de aanwezigheid van seks. Terwijl ik er wel eens van droom, dat dan weer wel.
mmfs85
Junior Member
*

« Antwoord #10 Gepost op: Juni 03, 2018, 11:50:31 »

Kan de aantal keren op 1 hand tellen. Vaak werd ik dan helemaal verward wakker, omdat ik het in mijn droom helemaal ge-wel-dig vond?  Huh

Vind je het dan moeilijk om het te aanvaarden dat je seks geweldig vond in je dromen maar in je echte leven niet?
Hoe voel je je dan als je wakker wordt?

Ik hoop dat het me niet kwalijk wordt genomen, ik ben zelf niet aseksueel, maar probeer het te begrijpen, gezien mijn situatie met mijn vriend.
Eugenie84
Amoeba Colony
*

« Antwoord #11 Gepost op: Juni 03, 2018, 05:10:45 »

Ik mss al 2 keer ofzo een intieme droom ofzo gehad. Ik vind dat niet erg. Veel kan ik mij dan ook niet van herinneren. Er kwam ook geen seks in voor
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: