Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Whatsappgroep Nijmegen en omgeving!

Gestart door sterrenstelsel, mei 05, 2018, 10:32:30 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sterrenstelsel

Hoooi!

Kleine oproep voor iedereen uit Nijmegen en omgeving: er is initiatief voor een whatsappgroep om zo mensen te leren kennen en vanuit daar zien we wat er zal gebeuren. Misschien een leuk beginpunt om meet ups te organiseren bijvoorbeeld?
Als je geïnteresseerd bent, stuur dan je telefoonnummer via een privéberichtje en dan voeg ik je toe :)

Groetjes!

AceGirl

Hoi,

hoeveel mensen zijn nu in de groep? Misschien kom ik ook erbij. Ik woon in Duitsland, 30 km van Nijmegen :)

Ace89

Is dit specifiek voor aces of voor alles en iedereen? Grote whats app groepen worden vaan een grote chaos, maar als hwt om aces/lgbt/relatief kleine groep gaat ben ik benieuwd!
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Somebody someome


sterrenstelsel

Hallo! Er zitten nu 9 mensen in de groep. Vanuit Duitsland natuurlijk ook leuk :) En wat mij betreft mag iedereen die op de een of andere manier betrokken/geïnteresseerd is bij/in aseksualiteit ook erbij

AceVentura

Leuk dat de groep aan het groeien is :klap:
Zelf zal ik nooit aan whatsapp beginnen, in combinatie met fecesbook is het de grootste privacynachtmerrie van deze tijd.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

OnsenTamago


Somebody someome

geen idee ik was eruit gegaan omdat er niet echt meetings uit kwamen xd als het weer leeft ga ik er graag weer in

Bubble

Citaat van: AceVentura op juni 10, 2018, 11:21:20 AM
fecesbook
:rollol: Ik ga er maar even vanuit dat dit opzettelijk zo gespeld is, AceV
Anders goed is ook goed

AceVentura

Citaat van: Bubble op februari 13, 2019, 10:51:40 PM
Citaat van: AceVentura op juni 10, 2018, 11:21:20 AM
fecesbook
:rollol: Ik ga er maar even vanuit dat dit opzettelijk zo gespeld is, AceV
Hoe kom je daaaaar nou bij ...  ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ace89

Ik ben eruit gegaan, dus geen idee of het nog leeft.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D