Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

AVENteling

Gestart door AceVentura, mei 13, 2018, 10:29:50 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

In dit topic hadden we het enthousiast over de Efteling: http://du.asexuality.org/index.php?topic=5788.msg162583#msg162583 totdat oom agent langskwam omdat het offtopic was  ::)
Daarom nu maar een apart topic over de efteling. Het lijkt me leuk daar met een groepje van hier naartoe te gaan, wie heeft daar ook zin in?

Groetjes,
Ace
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Citaat van: AceVentura op mei 13, 2018, 10:29:50 AM

In dit topic hadden we het enthousiast over de Efteling: http://du.asexuality.org/index.php?topic=5788.msg162583#msg162583 totdat oom agent langskwam omdat het offtopic was  ::)


Dat was ik, ja >:D

Maar, on topic, zin heb ik zeker. Maar tijd? Misschien als het in m'n vakantie valt? Maar nog geen idee wanneer ik vakantie heb.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Ace89

Ja!!  :cheerleader: als ik op dat moment kan tenminste.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

AceVentura

Citaat van: Edewecht op mei 13, 2018, 01:51:41 PM
Dat was ik, ja >:D

Maar, on topic, zin heb ik zeker. Maar tijd? Misschien als het in m'n vakantie valt? Maar nog geen idee wanneer ik vakantie heb.
Daarom ook dit topic. Als we bijvoorbeeld maar met z'n drieën zijn moeten we gewoon een dag kiezen dat we alle drie kunnen, hoe groter de groep word hoe lastiger dat zal zijn.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Bubble

ik heb er ook wel zin in.
Anders goed is ook goed

Munstre Charming

*steekt schuw haar hand omhoog*

Ik zou misschien ook mee willen....
Of course I'm in love!


....With my fictional husbando, cause he's so darn perfect!!!!!!!!!

Fricai

Hmmm, ik hou wel van achtbanen of andere uitdagingen voor mijn ingewanden! :cheerleader:

Is wel e38 entree, als ik het goed heb?

AceVentura

Dat klopt Fricai, de efteling is niet echt een goedkoop uitje: 38 euro om binnen te komen, je reiskosten, als je met de auto bent nog 10 euro parkeerkosten, enz.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ace89

Ik kan evt mensen uit omgeving Wageningen meenemen (tegen parkeerkosten, een frietje ofzo ? :cake2:). Ik heb ook nog kortingsbonnen voor de Efteling liggen geloof ik, ik zal kijken of ze nog geldig zijn.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

AceVentura

Bij AH hebben ze begin van het jaar vaak van die spaaracties, dan kan je 10 euro korting krijgen op een kaartje. De fanatieke air-miles spaarders kunnen iets soortgelijks doen geloof ik (ik spaar ze zelf niet, dus weet het niet zeker).
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Willem

Ik heb er altijd zin in, ik rijd er soms ZOMAAR na het werk naartoe ...  :gek:
Ik ben ook geen lang-vooruit-planner, overmorgen kan me passen :-)
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Willem

Citaat van: AceVentura op mei 14, 2018, 08:59:00 AM
Dat klopt Fricai, de efteling is niet echt een goedkoop uitje: 38 euro om binnen te komen, je reiskosten, als je met de auto bent nog 10 euro parkeerkosten, enz.
Als je "iets gaat doen" zijn er altijd kosten aan, maar Efteling is het goedkoopste "echte grote" themapark van Europa..   :schater: 
Ik hoor zelden gejammer als ik iemand hoor stoefen over "Ik ben naar concert XYZ geweest" (Inkom 125 Euro, parking 22 Euro , pintje in plastiek 3,5 Euro .. lol )
Het zal wel het perspectief zijn, zeker ?   :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

AceVentura

En ligt er inderdaad aan hoe je het bekijkt. Een meeting bij iemand thuis (of een andere goedkope locatie) waar iedereen wat versnaperingen meeneemt is qua kosten een stuk goedkoper, en heeft ook zo z'n functie. Niet iedereen heeft het inkomen om een relatief duur dagje uit te kunnen betalen. Denk daarbij aan studenten, mensen zonder werk, enz. We zijn in dat opzicht net zo divers als de rest van Nederland.
Waarmee ik uiteraard niet wil zeggen dat we het dan niet moeten doen, wel moeten we zorgen dat er ook in dat opzicht wat diversiteit is zodat iedereen die wil bij bijeenkomsten aanwezig kan zijn.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Willem

#13
Citaat van: AceVentura op mei 14, 2018, 06:56:25 PM
Waarmee ik uiteraard niet wil zeggen dat we het dan niet moeten doen, wel moeten we zorgen dat er ook in dat opzicht wat diversiteit is zodat iedereen die wil bij bijeenkomsten aanwezig kan zijn.
Diversiteit gaat volautomatisch. En een dagje Efteling draait rond Efteling, een dagje strand, rond strand etc etc ...  :-) Waarom mogen er geen 10 dagjes zijn ?
Ik zal zelf bvb nooit meegaan naar een lawaaiconcert. Maar ik ga er ook niet over jammeren.
Als we bij elk voorstel moeten zeuren, is er niets plezant meer aan !   :rollol: 

Ik doe direct een datum : Zaterdag 2 juni !!! Afspraak aan de Efteling ingang bij de zelfschrijvende ganzenveer, ==CORRECTIE== 10u à 10u30 (Ik had nog de winteropeningstijden !!)   
Wie wil en kan komt, wie niet wil en kan niet !  :cheerleader:  Doodeenvoudig ! 

HOIHOIHOI

Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

AceVentura

Citaat van: Willem op mei 14, 2018, 07:07:43 PM
Diversiteit gaat volautomatisch. En een dagje Efteling draait rond Efteling, een dagje strand, rond strand etc etc ...?  :-) Waarom mogen er geen 10 dagje zijn ?
Dat zeg ik toch ook niet?

Citeer
Ik zal zelf bvb nooit meegaan naar een lawaaiconcert. Maar ik ga er ook niet over jammeren.
Als we bij elk voorstel moeten zeuren, is er niets plezant meer aan !?  :rollol:
Volgens mij jammert/zeurt er ook niemand. Er wordt geïnformeerd naar de kosten, voor sommigen belangrijk onderdeel van de keuze wat ze wel of niet doen, en dat wou ik toelichten.

2 juni gaat voor mij helaas niet lukken.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler