Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

AVENteling

Gestart door AceVentura, mei 13, 2018, 10:29:50 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koffie

Citaat van: Willem op mei 14, 2018, 07:07:43 PM
Citaat van: AceVentura op mei 14, 2018, 06:56:25 PM
Waarmee ik uiteraard niet wil zeggen dat we het dan niet moeten doen, wel moeten we zorgen dat er ook in dat opzicht wat diversiteit is zodat iedereen die wil bij bijeenkomsten aanwezig kan zijn.
Diversiteit gaat volautomatisch. En een dagje Efteling draait rond Efteling, een dagje strand, rond strand etc etc ...  :-) Waarom mogen er geen 10 dagjes zijn ?
Ik zal zelf bvb nooit meegaan naar een lawaaiconcert. Maar ik ga er ook niet over jammeren.
Als we bij elk voorstel moeten zeuren, is er niets plezant meer aan !   :rollol: 

Ik doe direct een datum : Zaterdag 2 juni !!! Afspraak aan de Efteling ingang bij de zelfschrijvende ganzenveer, tussen 11 u  en  11 u 30 
Wie wil en kan komt, wie niet wil en kan niet !  :cheerleader:  Doodeenvoudig ! 

HOIHOIHOI



Ehm... misschien moet ik me er niet mee bemoeien omdat ik sowieso niet meega, maar ik wil even kwijt dat het er meestal iets democratischer aan toegaat als mensen hier een meeting plannen. ;)
Vaak zie ik dat er een aantal datumvoorstellen worden gedaan en dat er dan iets gekozen wordt dat de meeste mensen uitkomt. Tenslotte gaat het om een meeting. Anders wordt het meer: 'Ik ga dan en dan, wie toevallig ook, zou leuk zijn.' Maar dan plan je niet echt een samenkomst. Dan ben je voor jezelf bezig. ;) En dat kan natuurlijk, maar misschien kun je daar dan beter een ander moment voor kiezen.

Verder wordt er niet bij ieder voorstel voor een meeting 'gezeurd'. Wat dat betreft sluit ik me bij AceVentura aan.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Ace89

We kunnen een doodle maken: https://doodle.com/ Dan kan iedereen zijn/haar/anders beschikbaarheid aangeven en kunnen we een dag kiezen waarop de meeste mensen kunnen?

11:30 uur vind ik een beetje laat, aangezien ik veel betaal wil ik er lang van genieten. Maar dat is mijn mening, als mensen van ver moeten komen begrijp ik natuurlijk volledig dat het wat later wordt. Desnoods proef ik vast voor ? ;)

Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Willem

Citaat van: Koffie op mei 14, 2018, 07:28:51 PM
...... maar ik wil even kwijt dat het er meestal iets democratischer aan toegaat als mensen hier een meeting plannen. ;)
Elk 'organiseren' is een gok.  De éne keer kan de éne niet, dan weer de andere niet, bij (psuedo) 'democratie' is het nooit goed en komt het hélaas meer tot afstel dan samenkomen.
Daar heb ik ervaring mee !!

Beter is, dat véél meer mensen, veel vaker in het jaar een dagje VASTPINNEN, en dan zal er véél meer ontmoet worden !
:-)
Ik neem dit initiatief nu, en hoop dat VEEL mensen nog VEEL andere initiatieven nemen, later !  :wave:
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Willem

tussen 11u en 11u30  ==CORRECTIE== tussen 10u en  10u30 (Ik had nog de winteropeningstijden !!)   
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Fricai

Citaat van: Willem op mei 14, 2018, 06:47:30 PM
Ik hoor zelden gejammer als ik iemand hoor stoefen over "Ik ben naar concert XYZ geweest" (Inkom 125 Euro, parking 22 Euro , pintje in plastiek 3,5 Euro .. lol )
Het zal wel het perspectief zijn, zeker ?? ? ? :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Dat zal niet door dezelfde personen zijn als degenen die aarzelen of ze meegaan naar de Efteling... ;) Ik ga niet naar concerten, en ik heb niks om te parkeren.

Wat betreft het prikken van data: De paar mensen die over de Efteling begonnen en er zo enthousiast over waren, kunnen vast wel een datum vinden, ergens deze zomer, dat ze allemaal kunnen?

AceVentura

Citaat van: Willem op mei 14, 2018, 08:28:03 PM
Elk 'organiseren' is een gok.?  De éne keer kan de éne niet, dan weer de andere niet, bij (psuedo) 'democratie' is het nooit goed en komt het hélaas meer tot afstel dan samenkomen.
Daar heb ik ervaring mee !!
Als je dan toch simpelweg een datum kiest, dan adviseer ik je wel om wat verder vooruit te plannen, dan geef je ook de kans om eventueel afspraken te verzetten, werkroosters aan te passen, enz.

Hier op het forum hebben we overigens andere ervaringen met het op democratische manier kiezen van een datum.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Willem

Citaat van: Fricai op mei 14, 2018, 10:37:24 PM
Wat betreft het prikken van data: De paar mensen die over de Efteling begonnen en er zo enthousiast over waren, kunnen vast wel een datum vinden, ergens deze zomer, dat ze allemaal kunnen?
"Allemaal kunnen, bestaat nooit" ...
Er mogen toch méér initieven komen ? ivm één ?
Ik neem nu initiatief, en later nog.
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

AceVentura

Natuurlijk mogen er meer initiatieven zijn, graag zelfs. Ik weet niet wat jouw verwachting is, maar de gemiddelde bijeenkomst hier levert een niet al te hoge opkomt op (gevoelsmatig gemiddeld 5 personen ofzo). Met een kleine groep is nog wel te plannen en levert dat vaak een betere opkomst op, word de groep groter dan ben ik met je eens dat je beter gewoon een dag kan kiezen omdat het toch niet haalbaar is een dag te kiezen dat iedereen kan.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Willem

Citaat van: AceVentura op mei 17, 2018, 10:20:29 AMIk weet niet wat jouw verwachting is, ...................
Ik heb géén verwachting, maar ik nodig NU effectief uit, ipv AVEN-roulette te spelen
Op de genoemde dag ben ik gegarandeerd ter plaatse (met 100% zekerheid) en wil nog komt, zal dan blij zijn.
Dat is Belgische nuchterheid.
Geitewollensokken Hollands pseudodemocratisch uitstelgedrag is aan mij niet besteed.   :rollol: 
Ik organiseer al jaren uitjes voor alle soorten van mensen, en mytische democratie heeft nog nooit geholpen, WEL instant plannen.
Als IEDEREEN dat deed, hadden we met z'n allen in de kortste keren 1000 ontmoetingen per jaar, ipv 12 wishfull polls zonder eindresultaat
:-)

:cheerleader:
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ace89

Willem, ik waardeer je initiatief en enthousiasme, maar ik vind het niet zo netjes om een oprechte poging om een datum te vinden die voor zoveel mogelijk mensen schikt "Geitewollensokken Hollands pseudodemocratisch uitstelgedrag" te noemen. Zo organiseren we nu eenmaal meetings op dit forum en zorgen we ervoor dat zoveel mogelijk mensen in de gelegenheid zijn te komen. Tot nu toe heeft dat altijd prima gewerkt. Jou maakt het blijkbaar niet uit of/hoeveel 'man' er komt, maar andere mensen willen graag zeker weten dat er een aantal mensen komen voor een gezellige meeting, voordat ze zover reizen en zoveel geld uitgeven.

Jij doet het op jouw manier, laat dan a.u.b. mensen in hun waarde die het op een andere manier doen.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

AceVentura

Citaat van: Willem op mei 18, 2018, 01:24:55 AM
Ik heb géén verwachting
Dan zit daar ons verschil. Ik probeer iets te doen en een zo groot mogelijke groep bij elkaar te krijgen, want een grotere groep associeer ik met meer gezelligheid. Binnen een relatief kleine community werkt het dan beter om rekening te houden met elkaar en de dag zorgvuldig te kiezen.
Dat maakt het een niet beter dan het ander, we kijken er simpelweg verschillend tegenaan.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Alert