Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

NOS op 3 over Biseksualiteit

Gestart door AceVentura, maart 12, 2018, 10:35:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

Ik zag zojuist op TV een reclame over een artikel op NOS op 3 over biseksualiteit, en het is hier terug te vinden:
https://nos.nl/op3/artikel/2221751-biseksualiteit-wordt-niet-als-een-echte-seksuele-orientatie-gezien.html

Nou weet ik natuurlijk wel dat biseksualiteit wat anders is dan aseksualiteit, reden om het toch hier te delen is dat ik veel overeenkomsten zie in de verhalen van de biseksuelen in het filmpje en de verhalen die ik hier op het forum voorbij zie komen. Ondanks dat we dus bijna tegenpolen op het seksuele spectrum zijn, lopen we tegen soortgelijke dingen aan.

Veel lees (en kijk) plezier.

Groeten,
Ace
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai

Ohja, ik zie de overeenkomsten ook wel! Bijzonder hoe ook zij te maken hebben met intolerantie van homoseksuelen. :-\ Dan is de (onterecht) vermeende afkeur van seksualiteit door aseksuelen misschien toch niet de (hele) verklaring.

Hilde

Citaat van: AceVentura op maart 12, 2018, 10:35:51 PM
Ondanks dat we dus bijna tegenpolen op het seksuele spectrum zijn, ....

Hey. Da's opmerkelijk. Wat bedoel je met deze uitspraak, Aceventura?

AceVentura

Misschien is tegenpolen niet het best gekozen woord uit die zin. Wat ik bedoelde is dat aseksualiteit (totaal niet aangetrokken voelen tot anderen) en biseksualiteit (mogelijk aangetrokken tot beide/alle geslachten) in die zin ver uit elkaar liggen, en mogelijk zelfs de twee uiteinden vormen als je ze op een spectrum zou zetten.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler