Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gezelligheid, creativiteit, intimiteit etc

Gestart door Magic86, maart 12, 2023, 12:13:32 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Magic86

Hellowa
 :cheerleader:  :cheerleader:  :cheerleader:

Ik ben Tess, ik houd van gezelligheid, positiviteit en lachen.

Natuurlijk lukt dat niet altijd, maar ik vind het dan wel een verademing als de mensen om mij heen dat dan wel zijn om mij op die dagen weer bij te laten draaien en andersom geld dat natuurlijk ook,dat als jij even een mindere dag hebt, ik je er doorheen help.

Even voor de beeldvorming: ik ben 36 jaar, alleenstaande moeder van 2 kleine kindjes (1 en 2 jaar) en ace, knuffelen en flirten is fijn, maar ik hou niet van seks om maar even duidelijk te zijn haha. Ik kom net uit een relatie van 6 jaar. Ik heb ook 2 hondjes en woon in de buurt van Schiphol.

Ik zou het leuk vinden om in contact te komen met andere ace mensen hier op het forum.
Man/vrouw maakt niet uit.

Ik ben hetero en val op mannen maar het lijkt mij leuk om eventueel ook met dames in contact te komen om gewoon gezellige leuke dingen te ondernemen, voor de heren geld ook, het hoeft zeker niet ergens op uit te lopen. Gewoon vriendschap is ook top. En loopt het wel op iets uit dan loopt dat kennelijk zo ::)

Ik ben zelf graag creatief bezig, hou van een drankje op z'n tijd samen met anderen, muziek vind ik leuk, hou van de natuur en buiten zijn of het ondernemen van een uitje: eens in de zoveel tijd naar een feestje of stad/museum/pretpark, uit eten etc, en vind mijn mede mens heel interessant... Daarmee bedoel ik: Wat drijft iemand, waar komen bepaalde gedragingen vandaan, wat maakt jou, jou... Mensen kijken, spreken en leren kennen, leuk! Ik ben dan ook psychiatrisch verpleegkundige waarbij ik veelal gedrag, lichaamstaal en andere kleine signalen observeer om te zien hoe het gaat met diegene.

Ik ben iemand die er staat voor de mensen om zich heen als je me nodig hebt, ben ik er,en als je het even 6 maanden of langer niet nodig heb of druk ben met andere zaken is dat geen enkel probleem. Uit het oog is bij mij niet gelijk uit het hart. Ieder heeft een eigen leven, en na die maanden ben ik er nog steeds... Haha dat hoop ik tenminste wel :rollol:

Mocht dit je aanspreken en het je leuk lijken in contact te komen, twijfel dan niet om een berichtje te sturen.
Er staat een foto bij mijn profiel als het goed is. Maar ik kan er altijd een toesturen nog.

Joe Joe, groetjes en wie weet tot ziens ;D  Tess.