Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Efteling datum poll

Gestart door AceVentura, mei 17, 2018, 08:57:27 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fricai

Citaat van: AceVentura op juli 02, 2018, 06:57:31 PM
Er zijn wel dingen die meer prioriteit hebben dan een 3e keer Efteling in een jaar?  ::)

Wat? ???

En, nog groepsfoto gemaakt?

Somebody someome

groepsfoto is gemaakt fricai alleen bestand is te groot om hier te posten.

Ace89

Citaat van: Somebody someone op juli 02, 2018, 11:20:49 PM
groepsfoto is gemaakt fricai alleen bestand is te groot om hier te posten.

Mocht het toch lukken, dan in het prive gedeelte graag  ;) ik zal morgen eens kijken of ik het voor elkaar krijg.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Stevie1992

Fijn dat het zo'n mooie dag is geweest. Wanneer het idd een regulier is sluit ik mij graag een keertje aan :p zou iemand dan zo lief willen zijn om het hier te delen (no matter hoe oud) zodat ik het deze keer wel op tijd weet ? :bloos:
I need no reasons, I simply.. am

Fricai

Citaat van: Nikkinda op juli 02, 2018, 11:44:37 PMMocht het toch lukken, dan in het prive gedeelte graag?  ;) ik zal morgen eens kijken of ik het voor elkaar krijg.

Goed idee. ;) Moet sowieso wel kunnen, je kan het bestand altijd nog verkleinen, dat kan zelfs met Paint of online tools nog wel.

AceVentura

Citaat van: Fricai op juli 02, 2018, 10:54:47 PM
Citaat van: AceVentura op juli 02, 2018, 06:57:31 PM
Er zijn wel dingen die meer prioriteit hebben dan een 3e keer Efteling in een jaar??  ::)
Wat? ???
Ik weet eigenlijk ook niet meer wat mij bezielde toen ik dit typte  ;D Zullen we maar een poll starten voor een datum in oktober 2018 ? 

Citaat van: Stevie1992 op juli 02, 2018, 11:48:42 PM
Fijn dat het zo'n mooie dag is geweest. Wanneer het idd een regulier is sluit ik mij graag een keertje aan :p zou iemand dan zo lief willen zijn om het hier te delen (no matter hoe oud) zodat ik het deze keer wel op tijd weet ? :bloos:
Sowieso gaan we het er hier over hebben als weer gaan, al is het maar om een datum te kiezen. Dit topic loopt ook al vanaf 17 mei, was dat te kort?

De groepsfoto kan je ook naar mij emailen, dan kan ik hem wel plaatsen. M'n email adres staat zichtbaar in m'n profiel.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jann

Citaat van: Fricai op juli 03, 2018, 06:23:09 AM

Goed idee. ;) Moet sowieso wel kunnen, je kan het bestand altijd nog verkleinen, dat kan zelfs met Paint of online tools nog wel.

Even een beetje ongerelateerd maar het lukt mij dus ook nooit om een foto op het forum te posten (en ik ben nog wel van de technologie generatie  :schater:) dus heb je misschien ieeets meer uitleg over het verkleinen van een bestand?
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

Empo

Wat misschien ook kan op jouw computer is dat je het bestand 'opslaat als' en dan met een schuifje het formaat kan verkleinen of vergroten tot het gewenste formaat.

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Somebody someome

https://www.facebook.com/129383287089484/posts/2325702254124232/ Als dit bij efteling zou zijn. Zou het echt duur worden om in een wachtrij te staan. Dat park in de link wil dus bezoekers per minuut laten betalen.