Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Efteling datum poll

Gestart door AceVentura, mei 17, 2018, 08:57:27 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Het nieuwe symbolica wil ik inderdaad ook wel zien. Als je geen lange rijen wilt dan moeten we een paar maanden wachten en doordeweeks gaan ben ik bang  ::) Hier kan je zien wat voor drukte ze verwachten: https://www.efteling.com/nl/park/openingstijden

Het schommelschip is een van de weinige attracties die ik standaard oversla eigenlijk  ;D Vogelrok is ook erg leuk en vaak niet druk.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jann

Citaat van: Nikkinda op mei 25, 2018, 08:03:05 PM
Het schommelschip vind ik ook heerlijk.

het schommelschip is echt mijn favoriet!!

De laatste keer dat ik in de efteling was dacht ik: "laat ik naar het doolhof van dat vond ik de vorige keer echt geweldig!" en toen kwam ik erachter dat ik de keer ervoor <10 was en het doolhof maar tot mijn middel/schouders kwam  :schater: :schater:
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

AceVentura

 :schater: Pas maar op hoor, er zijn nog veel meer attracties die ineens een stuk kleiner zijn geworden  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Bubble

Mijn dagje Efteling is niet compleet als ik het deuntje van Monseigneur Canibal niet gehoord heb en niet in minstens één enge attractie geweest ben :o.
Anders goed is ook goed

Edewecht

(Edewecht is blij dat-ie zich niet heeft aangemeld. Allles wat draait, slingert of zweeft... brrrr!)

Van lang geleden kan ik me vaag de Droomvlucht herinneren. Dat is meer iets voor mij. Watje. ;D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Ik ken iemand voor wie zelfs de Droomvlucht te veel is, dus dat valt nog wel mee hoor Edewecht  ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Bubble

Citaat van: Edewecht op mei 27, 2018, 08:52:56 AM
(Edewecht is blij dat-ie zich niet heeft aangemeld. Allles wat draait, slingert of zweeft... brrrr!)

Van lang geleden kan ik me vaag de Droomvlucht herinneren. Dat is meer iets voor mij. Watje. ;D

Droomvlucht is juist mooi! En we hoeven ook niet allemaal schuursponsjes zijn, toch?
Anders goed is ook goed

Empo

Citaat van: AceVentura op mei 25, 2018, 09:07:27 AM
@Empo: Last minute besluiten is wat mij betreft geen probleem, als we op het moment dat we in het park zijn maar weten of we op je moeten rekenen, anders staan we misschien voor niets op je te wachten.?  ::)

Ja, natuurlijk :) Die wachttijd kun je beter besteden aan in de rij staan voor iets waar je je op hebt verheugd ;). Ik zal de dag ervoor een berichtje posten als ik meega. Overigens gaat 23 juni mij sowieso niet lukken i.v.m. verplichtingen.


AceVentura

Helemaal prima, Empo.
De datum gaat sowieso nog spannend worden, 23 juni gaat aan kop, en 24 juni en 1 juli liggen daar maar 1 stem achter, wie weet gaat er eentje voor de eindsprint  ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Bubble

Dan wordt het nog spannender. Ik heb een peesplaatontsteking in mijn rechtervoet. Ik kan heel lastig staan.  :'(
Anders goed is ook goed

Somebody someome

Yessss 1 juli gedeeld 1e heel graag 1 juli kiezen. Dan kan ik ook gezellig  mee met bijeenkomst hier. Zelf ben ik veel te lang niet meer bij efteling geweest xd

Ace89

Stem aangepast vanwege familieverplichtingen. 1 juli is nu aan kop  :cheerleader:
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Somebody someome


Ace89

Citaat van: Bubble op mei 28, 2018, 02:24:33 PM
Dan wordt het nog spannender. Ik heb een peesplaatontsteking in mijn rechtervoet. Ik kan heel lastig staan.?  :'(

Beterschap! Hebben ze niet van die rolstoelen die je kunt lenen? Dan karren we je gewoon het park door  ;D
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Bubble

Jaah!  Een paarse!!
Wel heel lief maar ik geloof dat ik me daar niet zo gemakkelijk mee zou voelen
Anders goed is ook goed