Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Efteling datum poll

Gestart door AceVentura, mei 17, 2018, 08:57:27 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

@Bubble:
Als een rolstoel zou helpen hoef je je niet bezwaard te voelen hoor, ik ben het gewend en heb laatst op vakantie ook 84km achter een rolstoel gelopen  ::)
In de efteling heeft het zelfs als voordeel dat je soms via een veeeeel kortere rij naar binnen mag  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai

Ik zou ook wel willen helpen daarbij hoor. :) Maar ik kan me voorstellen dat het dan nu überhaupt geen goed moment is om zo'n trip te doen. Je haalt meer uit je geld en tijd als je later nog een keer gaat.

Bubble

Ik ga gewoon twijfelen door zulke lieve berichten  :bloos:.
(Het is trouwens mijn linkervoet :schater:. Altijd al moeite met links en rechts gehad)
Ik denk er serieus over na, ik heb nog een paar dagen  ::)
Anders goed is ook goed

AceVentura

Je hebt nog veel langer hoor, zo te zien gaat het 1 juli worden, en dan heb je heel juni nog om een keuze te maken. Mogelijk dat het genezingsproces ook al een stuk verder is als we een maand verder zijn?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Empo

Ik denk dat ik toch beter niet meega, hoe leuk zo'n Efteling-uitje ook is. Ik heb even rondgesurft op de website van de Efteling en toen werd het allemaal wat concreter. Met een nieuwe (1) groep (2) mensen (3), gecombineerd met wachten (4) en veel te zien en te horen (5) is de onderneming waarschijnlijk toch een recept voor een minder prettige ervaring. Ik kan beter in het najaar op een doordeweekse dag met een goede oude vriend gaan, dat lijkt me veel beter :)

Welke dag het ook wordt en wie er ook meegaan, allemaal veel plezier! Dat gaat vast lukken, gezien de voorpret.

Kreaky

Oe wat leuk, de Efteling!! Ik ben er eerder dit jaar nog geweest maar ik zou graag nog een keertje gaan ;D ;D hopelijk zie ik jullie op 1 juli!!

AceVentura

@empo: Dat klinkt als een verstandige keuze voor jou. Hopelijk vind je nog iemand om een keertje op een rustige dag te gaan.

@Kreaky: Leuk dat je ook mee gaat  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ace89

Ik lees net dat er op 30 juni een vrijgezellen date dag is in de Efteling. Zou leuk zijn om met een stel aces in te schrijven  :schater:
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

AceVentura

En dan al het geflirt in de wachtrijen niet opmerken ... ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Bubble

Anders goed is ook goed

AceVentura

Voor wie net als ik wel houd van wat weetjes en achtergrond informatie over de efteling en de attracties: https://www.eftepedia.nl/

En inmiddels 9 stemmen voor 1 juli  :cheerleader: Dat gaat gezellig worden  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

#41
Met 9 stemmen is 1 juli de winnaar geworden van de grote welke-dag-gaan-we-naar-de-efteling-loterij  :cheerleader:

Wat praktische zaken:
Het park is dan open van 10:00 tot 20:00, ze verwachten grote drukte dus ik denk dat het handig is om tussen 9:45 en 10:15 af te spreken, uiterlijk 10:15 gaan we dan het park in.
We kunnen elkaar ontmoeten bij het hek voor het huis van de 5 zintuigen, zoals hier te zien:
https://www.eftepedia.nl/lemma/Bestand:Huisvandevijfzintuigentotaal.jpg

Om niet meteen met wachten te beginnen lijkt het me handig als je vooraf al een kaartje haalt. Dit kan bij diverse supermarkten, ANWB, VVV en vast nog meer plaatsen.

Het is natuurlijk handig als we elkaar kunnen vinden en herkennen. Van mij staan er wat foto's in het besloten deel:
http://du.asexuality.org/index.php?topic=2093.msg157335#msg157335
Ik ben die ene met die paarse polo  ::)
Op m'n eigen website staat een foto die ook kan helpen: https://pridecoach.nl/
Stuur me maar een PM als je m'n telefoonnummer wilt hebben.
Aan de poll kan ik niet zien wie er allemaal gestemd hebben, dus laat het via PM of in dit topic even weten als je er bij bent. Dan weten we op de dag wanneer we compleet zijn zodat we niet voor niets staan te wachten.

Om reis- en parkeer kosten uit te sparen kunnen we uiteraard ook proberen samen te reizen. Mijn route loopt langs de A13, A20, A16 en A59 en ik kan eventueel 1 persoon extra meenemen. Laat maar via PM weten als je interesse hebt. De plek is inmiddels vergeven
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Bubble

Echt zo'n zin in! Nog (maar) 28 nachtjes slapen. En met mijn voet gaat het heel langzaam ook de goede kant op. Yess :cheerleader:
Anders goed is ook goed

AceVentura

Heel fijn dat je voet al de goede kant op gaat  :cheerleader:

* AceVentura heeft er ook zin in
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Somebody someome

Wat is de leeftijds groep?  Van degene die meegaan ? Ook wat jongere mensen in de 20 ?