Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Efteling datum poll

Gestart door AceVentura, mei 17, 2018, 08:57:27 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Willem

Avondeten, aanraders voor NA Efteling sluitingstijd :
(zonde om Eftelingtijd op te offeren door IN het park te gaan eten)
- Efteling: Restaurant in Bosrijk, op korte wandelafstand van ingang Efteling (of buitenrijden en dan volledig rechtsom rondrijden) , schotels tussen +- 14-19 € volledig in bediening.
- Indochinees buffetrestaurant in Kaatsheuvel, vlakbij Efteling,  buffet ?  14,90 € .  Jit Sing V.O.F. , van Heeswijstraat 96, Kaatsheuvel.
:cheerleader:
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

AceVentura

Het park is die dag tot 20:00 open, als we tot daarna wachten met eten dan val ik om hoor  ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Bubble

Goeie tip van die kortingskaartjes. ik heb ze niet gespaard, maar bij de winkel hadden ze zegeltjes over, dus nu ook de korting, scheelt toch weer :cheerleader:.
Voor die tip krijg je een broodje van me tegen het omvallen, Ace. (Kan er nu wel af :D)
Anders goed is ook goed

AltijdDruk

Dan denk ik dat ik het een stuk eenvoudiger houd als ik jullie een keer join bij een andere meeting :)

Alvast veel plezier allemaal!

AceVentura

Citaat van: Bubble op juni 16, 2018, 08:29:54 PM
Voor die tip krijg je een broodje van me tegen het omvallen, Ace. (Kan er nu wel af :D)
Broodje? Ik neem aan dat je je vergist en  :cake: bedoelt  ;D

@AltijdDruk: Prima, hopelijk tot ziens bij een andere meeting :cake:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Bubble

Citaat van: AceVentura op juni 17, 2018, 10:10:56 AM
Broodje? Ik neem aan dat je je vergist en?  :cake: bedoelt?  ;D

Tuurlijk!! Stom van me. Ga maar bedenken welke smaak en met een beetje geluk krijg je dat ook nog! :schater:
Anders goed is ook goed

AceVentura

Zullen ze daar ook AVEN- :cake: hebben?  ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Willem

Citaat van: AceVentura op juni 16, 2018, 10:14:24 AM
.......als we tot daarna wachten met eten dan val ik om hoor?  ::)
Evenwichtsoefeningen brengen soelaas.   :ange:
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Somebody someome

is het al bekend hoelaat we meeten?

AceVentura

Ik had eerder de nodige informatie gepost, het is een beetje uit beeld geraakt door alle andere berichten daarna:

Citaat van: AceVentura op juni 01, 2018, 09:06:34 AM
Met 9 stemmen is 1 juli de winnaar geworden van de grote welke-dag-gaan-we-naar-de-efteling-loterij?  :cheerleader:

Wat praktische zaken:
Het park is dan open van 10:00 tot 20:00, ze verwachten grote drukte dus ik denk dat het handig is om tussen 9:45 en 10:15 af te spreken, uiterlijk 10:15 gaan we dan het park in.
We kunnen elkaar ontmoeten bij het hek voor het huis van de 5 zintuigen, zoals hier te zien:
https://www.eftepedia.nl/lemma/Bestand:Huisvandevijfzintuigentotaal.jpg

Om niet meteen met wachten te beginnen lijkt het me handig als je vooraf al een kaartje haalt. Dit kan bij diverse supermarkten, ANWB, VVV en vast nog meer plaatsen.

Het is natuurlijk handig als we elkaar kunnen vinden en herkennen. Van mij staan er wat foto's in het besloten deel:
http://du.asexuality.org/index.php?topic=2093.msg157335#msg157335
Ik ben die ene met die paarse polo?  ::)
Op m'n eigen website staat een foto die ook kan helpen: https://pridecoach.nl/
Stuur me maar een PM als je m'n telefoonnummer wilt hebben.
Aan de poll kan ik niet zien wie er allemaal gestemd hebben, dus laat het via PM of in dit topic even weten als je er bij bent. Dan weten we op de dag wanneer we compleet zijn zodat we niet voor niets staan te wachten.

Het lijstje van personen waar we 'smorgens op wachten is volgens mij:
Citeer
Zeker:
AceVentura
Bubble
Fred uit Amsterdam
Kreaky
Nikkinda
Somebody Someone

Nog niet zeker:
Wynter
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Somebody someome

mooi,  gelukkig niet te vroeg voor ov. Dat houdt zondag vaak van uitslapen.

Stevie1992

#71
Hoi iedereen, :wave:

ik kom er vanavond via een vriend van mij pas achter dat dit gebeurt (ben heel slecht in op het forum kijken) :p
Misschien dat ik ook wel mee wil, moet even kijken want ik moet uit Groningen komen dus dat is een aardige trek en aardig vroeg als ik op tijd wil zijn.. plus nog even vragen bij de locals of ze mee willen.

Kom er net achter dat ik met de trein niet eens op tijd kan zijn en waarschijnlijk met de auto (met benzine en parkeerkosten) nog goedkoper ben ook, als ik nu nog iemand van hier mee kan krijgen om kosten te splitsen.
I need no reasons, I simply.. am

AceVentura

Wat leuk als je mee gaat Stevie  :cheerleader: , laat maar weten als je het zeker weet.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Somebody someome

yess mss nog meer vreugd

Ace89

Citaat van: Stevie1992 op juni 19, 2018, 11:36:52 PM
Hoi iedereen, :wave:

ik kom er vanavond via een vriend van mij pas achter dat dit gebeurt (ben heel slecht in op het forum kijken) :p
Misschien dat ik ook wel mee wil, moet even kijken want ik moet uit Groningen komen dus dat is een aardige trek en aardig vroeg als ik op tijd wil zijn.. plus nog even vragen bij de locals of ze mee willen.

Kom er net achter dat ik met de trein niet eens op tijd kan zijn en waarschijnlijk met de auto (met benzine en parkeerkosten) nog goedkoper ben ook, als ik nu nog iemand van hier mee kan krijgen om kosten te splitsen.

Wynter komt ook uit Groningen/Drenthe! Wie weet wil die wel meerijden en kunnen jullie beide komen ? :cheerleader:

Ik kom trouwens uit het Westland vandaan op de heenweg (in de buurt van Delft). Op de terugweg ga ik richting Wageningen.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D