Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Efteling datum poll

Gestart door AceVentura, mei 17, 2018, 08:57:27 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jann

Het gaat mij helaas niet meer lukken om te komen! Veel plezier allemaal!!  :cake:
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

AceVentura

Heel jammer Wynter, maar het is niet anders.

@Bubble: Gaat het inmiddels wat beter met je voet?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Bubble

Hoi AceV,

Mijn voet gaat een stuk beter, lopen gaat goed alleen stilstaan is nog wel vervelend als het wat langer duurt, maar dan kan ik wel gaan zitten, toch?
Anders goed is ook goed

AceVentura

Het stilstaan is vooral in de wachtrijen bij de attracties, en meestal zijn meestal er geen mogelijkheden te zitten zonder de wachtrij te verlaten. Daar buiten zijn er uiteraard wel genoeg mogelijkheden. Zoals eerder gezegd, als een rolstoel de oplossing is vind ik dat geen bezwaar.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Ik ging vroeger op de hekken naast de wachtrij zitten. Die hekken die de wachtrij 'leiden' bedoel ik. Ik kon niet zolang staan (dan viel ik flauw). Erg comfortabel was dat niet, maar het kon wel.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Bij sommige attracties is dat inderdaad een oplossing, helaas gaat dat niet overal.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ace89

Ik heb een klein inklapbaar opstapje/krukje. Ik kan kijken of het in mijn rugzak past. Maar ik duw ook met liefde een rolstoel.

Voor 1 juli is 28 graden voorspeld, oef! Vergeet dus niet veel flesjes water, zoute crackers en zonnebrandcreme mee te nemen /moeder modus

Ik heb er zin in!  :cheerleader:

Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

AceVentura

Dat kan natuurlijk ook  ;D
28 graden had ik nog niet gezien  :o Misschien toch handig om een flesje mee te nemen, plaatsen om dat te vullen zijn er genoeg.
Over het algemeen neem ik altijd zo min mogelijk mee. Tassen enzo vind ik alleen maar lastig bij de attracties (zeker als je ze achter moet laten). Heel vroeger hadden we altijd tassen vol broodjes, snoep en drinken bij ons, daar liepen we dan altijd de hele dag mee te zeulen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ace89

Ik heb meestal een rugzakje bij met inderdaad een -al dan niet leeg- flesje, een snack en zonnebrand indien nodig. Ik haat verbranden  8) Zeulen met grote tassen houd ik ook niet van.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Bubble

Citaat van: Nikkinda op juni 22, 2018, 02:16:03 PM
Ik heb een klein inklapbaar opstapje/krukje. Ik kan kijken of het in mijn rugzak past. Maar ik duw ook met liefde een rolstoel.

Voor 1 juli is 28 graden voorspeld, oef! Vergeet dus niet veel flesjes water, zoute crackers en zonnebrandcreme mee te nemen /moeder modus

Ik heb er zin in!?  :cheerleader:



Lief van je! Ik ga eerst kijken hoever ik zonder hulpmiddelen kom en als het niet meer gaat ga ik een rolstoel halen. Als uiterst redmiddel dan.
Anders goed is ook goed

Edewecht

Misschien hebben ze daar wel vliegende tapijtjes?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Vast wel, en een Bubble is niet zo zwaar, dus dat moet lukken  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Bubble

Citaat van: AceVentura op juni 23, 2018, 09:06:46 AM
Vast wel, en een Bubble is niet zo zwaar, dus dat moet lukken?  ;D

Ehhhh :-[
Anders goed is ook goed

Christin

Hoi allemaal,

Als jullie naderhand nog afspreken om te eten, lijkt het me leuk om daarbij aan te sluiten!

Heel misschien dat ik ook nog bij de trip zelf aansluit, als ik de Efteling aankan ;)

AceVentura

Ik denk dat het lastig is om alleen voor het eten af te spreken. Behalve waar we elkaar ontmoeten hebben we niets vastgelegd, dus doen we wat op dat moment goed is. Alle opties van waar en wanneer zijn open.

Als je mee wilt de Efteling in, laat het dan tijdig weten, dan wachten we op je voor we naar binnen gaan.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler