Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Efteling datum poll

Gestart door AceVentura, mei 17, 2018, 08:57:27 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Somebody someome

hooi iedereen helaas staken de bussen nog dit weekend dus kan iemand langs Tilburg zondag om mij mee te nemen? Heb geen zin om erachter te komen dat er niks rijdt en geen backup plan te hebben

AceVentura

Ik hoorde op het nieuws inderdaad dat het streekvervoer morgen staakt. de websites van ariva en 9292 geven helaas niet veel duidelijkheid. Zoek je op 9292 de halte efteling op dan staat er bij iedere bus "Vervalt". Het heeft wel als voordeel dat het mogelijk wat rustiger is in het park ::)

Hopelijk vind je iemand die je een lift kan geven, zo ver ligt Tilburg niet bij Kaatsheuvel vandaan.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Somebody someome

denk dat ik mijn fiets de trein in neem en laatste stukje ga fietsen vanaf Tilburg xd. Tot zondag iig

Stevie1992

Helaas laat ik zondag ook aan mij voorbij gaan, de afstand, kosten en warmte doen t m voor mij.
Hopelijk kan ik een andere keer wel mee of is er een keer iets centraler een meet up. Ik wens jullie iig veel plezier daar
I need no reasons, I simply.. am

AceVentura

Jammer dat je er niet bij bent Stevie1992, er komen vast nog nieuwe kansen voor een bijeenkomst.

Het weer morgen is inderdaad warm (24-29 graden volgens het knmi) en 0% kans op 0mm regen. Hopelijk betekend dat niet dat er 100% kans is op meer dan 0mm regen ;D
Met dat soort weer hoeven we in ieder geval niet te twijfelen of we ook de wildwaterbaan willen doen ::)

Voor de volledigheid, dit is het groepje voor morgen:
AceVentura
Bubble
Fred uit Amsterdam
Kreaky
Nikkinda
Somebody Someone
:cheerleader:
Laten we er verder vooral een mooie dag van maken, we zien wel hoe het gaat lopen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Bubble

En dan net vandaag door mijn voet gaan :78: :'( en qua pijn weer terug bij af. Helaas geen rolstoelen meer te reserveren! Ik moet even kijken hoe ik dit kan oplossen zodat ik toch mee kan en het vol kan blijven houden. 

Overigens net gelezen dat de Bobsleebaan gesloten is i.v.m. onderhoud, maar de wildwaterbaan is gewoon open, dus verkoeling is er wel.
Anders goed is ook goed

Koffie

Kun je nog aan krukken komen?
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Fred uit Amsterdam

Help! Hulp!
Streekvervoer blijft staken! De Efteling ligt niet dicht bij een station en ik heb geen auto!

Empo

Misschien kunnen jullie een carpoolafspraak maken vanaf station Tilburg? De treinen rijden toch wel, of niet?

Bubble

Yessss! Kruk kunnen lenen bij een collega. Hinkeltje kan morgen gewoon mee!
Anders goed is ook goed

Somebody someome

goedzo bubble


heey fred je kan je fiets mee de trein in nemen met fiets kaart en dan ga je naar Tilburg cs en dan fiets je naar kaatsheuvel. teminste heb je beetje fiets benen ?

AceVentura

Wat vervelend dat het vandaag weer mis is gegaan met je voet Bubble, en fijn dat je een kruk hebt kunnen lenen en toch mee kan  :cheerleader:

Die busstaking zit zo wel in de weg inderdaad. Hopelijk kunnen jullie iets doen met carpoolen of fietsen, ik kan sowieso maar 1 persoon tegelijk meenemen dus dat word wel erg onpraktisch met een paar keer heen en weer rijden tussen Tilburg en de Efteling.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Voor wie zonder vervoer zit van Station Tilburg naar de Efteling:
Mogelijk is het een optie om een taxi te nemen. Het zal niet de goedkoopste optie zijn, maar aan de andere kant is het ook niet mega ver, dus mogelijk valt het mee.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fred uit Amsterdam

Na rijp beraad, ik heb er een nachtje over geslapen, besloten dat het vanwege het probleem met het openbaar vervoer voor mij niet meer leuk is om te komen.
Fiets op de trein en dan dat hele stuk fietsen  :-\
De paar mensen die wél in staat zijn te komen gaan het zó leuk krijgen dat ze zeker op korte termijn weer iets organiseren en dan ben ik zeker voornemens erbij te zijn.
Veel plezier!

Bubble

Anders goed is ook goed