Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Efteling datum poll

Gestart door AceVentura, mei 17, 2018, 08:57:27 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

In dit topic (http://du.asexuality.org/index.php?topic=6052.0) zijn we een Efteling uitje aan het plannen, en niet iedereen kan op de voorgestelde 2 juni. Daarom een poll om te zien wanneer de meesten kunnen. Voor de drukte in de Efteling zou een doordeweekse dag gunstiger zijn, maar ik gok dat de weekenden meer kans hebben  ::)

Je kan je eigen stem op de poll altijd aanpassen, dus als er later een dag af valt door andere plannen dan kan je dat aangeven.
De poll staat open t/m 31 mei, daarna kunnen we de datum kiezen.

Groetjes,
Ace
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ace89

Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Somebody someome

Graag op 1 juli 23 en 24 juni ben ik op Graspop tot Graspop  wil ik beetje zuinig doen met mijn geld xd wel zin om om meetup te doen in efteling. Veel te lang niete geweest xd

AceVentura

23 en 24 juni gaan tot nu toe wel aan kop  ::) Maar ja, er kan nog veel gebeuren tot 31 mei ....
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Citeer
Je kunt slechts 8 opties selecteren.
:schater:

Deze keer haak ik niet aan... Ik wens jullie een sprookjesachtig mooie dag :D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Slechts 8 opties ... dat zal wel forumhumor zijn  ;D

Hopelijk tot ziens bij een andere gelegenheid  :wave:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Met nog ongeveer een week te gaan staat 24 juni aan kop met 6 stemmen  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Empo

Dat is best een fikse opkomst voor ace-begrippen geloof ik. Goed bezig!

(heel misschien sluit ik ook wel aan, maar dat wordt dan een last minute besluit, ik moet voor zo'n onderneming nl. maximaal lekker in mijn vel zitten  :))

Ace89

De enige dag dat ik echt niet kan!  :78: Ik hoop dat het sowieso leuk wordt voor iedereen die gaat, welke dag het ook wordt.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

AceVentura

#9
Wat jammer Nikkinda  :(
23 juni en 1 juli staan op een gedeelde tweede plek, dus wie weet wordt een van die dagen het nog.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

De stemmers hebben naar je geluisterd Nikkinda, nu gaat 23 juni aan kop  :cheerleader:

@Empo: Last minute besluiten is wat mij betreft geen probleem, als we op het moment dat we in het park zijn maar weten of we op je moeten rekenen, anders staan we misschien voor niets op je te wachten.  ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ace89

 :cheerleader: Dank jullie, stemmers!  :cheerleader:
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

AceVentura

Misschien is het ook leuk om alvast te kijken wat iedereen leuk vind in de Efteling, er is veel te doen en op zo'n drukke dag is er een kans groot dat we keuzes moeten maken.

Maak de volgende zin af: Mijn dagje Efteling is niet compleet zonder .....
Mijn eigen antwoord hierop: ... op z'n minst een van de wilde ritjes gedaan te hebben (vliegende hollander, baron, python of joris en de draak).
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ace89

Joris en de draak, Villa Volta en vogelrok. Het schommelschip vind ik ook heerlijk. Die andere wilde ritjes wil ik best proberen, al kan ik niet garanderen dat ik er meer dan een keer in ga  :schater: Ik hoop dat we ook een van de klassiekers doen (droomvlucht, carnaval festival, 1001 nacht enz.) puur voor het eftelinggevoel. Ik vind eigenlijk zo'n beetje alles in de Efteling leuk, dus ik hobbel wel mee.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Somebody someome

Mijn efteling dag is geslaagd als er voor alle nieuwe attracties geen lange rijen staan. En 1 juli toch nog een eindsprint maakt